Despre noua mea inimă

Despre inima mea am mai scris aici. Observ acum că am scris tocmai în 3 martie, zi cu dublă-semnificație în familia mea: aniversarea căsniciei părinților și ziua în care bunica maternă a murit. Cred că nici nu am realizat asta atunci.

Azi, 15 aprilie, lucrurile sunt total diferite. Intervenția, care a avut loc în weekend-ul ce a trecut, a fost un succes. Deși mai trecusem de 3 ori prin asta, și știam ce mă așteaptă, mi s-a demonstrat că m-am grăbit eu să trag concluziile: a durat mult mai puțin și n-a durut cât de tare știam eu că doare.

Ultimele zile mi-au fost extrem de pozitive.

În spital am cunoscut doar oameni frumoși: infirmiere, asistente, rezidenți și doctori. Știu, vă dați ochii peste cap și spuneți că exagerez ori că mă plătește careva să scriu asta. Nu e așa! Am trecut printr-un exemplu de „așa DA” în ceea ce privește sistemul medical românesc. Mă motivează experința și mă face să-mi doresc să fiu și eu la fel pe când voi absolvi cursurile școlii postliceale și voi deveni asistentă.

Încă dinainte de internare, foarte multe persoane mi-au oferit sprijinul. Apoi, pe întreaga perioadă a internării, am fost contactată de cliente fidele ale magazinului, de profesorii de la postliceală, de foști colegi de școală cu care nu am mai vorbit de o grămadă de vreme, de colegi cu care am păstrat legătura, de colegii de la pensiunea unde lucrez în weekendurile de vară. Evident, familia și prietenii mi-au fost alături. M-a vizitat colega de muncă cu care vorbesc mult, dar pe care nu o cunoscusem personal până acum. M-a vizitat și un înger din cei declarați, fostă colegă devenită prietenă care, se pare, încă nu a făcut varicelă (deși bănuiesc că se va întâmpla în curând… long story).

Ei, și cu atâta lume care și-a rupt puțin din timpul ei, cum să nu-mi iasă operația? Atâtea minți care mi-au transmis gânduri bune puteau doar să participe la binele meu suprem, la sănătatea mea. Datorită lor, starea mea de spirit a fost în permanență una pozitivă. Nu am avut nici o emoție, nici o frică. Lor le sunt recunoscătoare și le mulțumesc! M-au făcut să mă simt ca fata din videoclipul melodiei „Another Chance” a lui Roger Sanchez, căreia îi crește iar inima după ce întâlnește persoana potrivită. Va multumesc!

Image

Intrată în sala de operație, mi-am spus: Trebuie să trec prin asta pentru a fi bine; fericirea sunt eu. Promit că nu exagerez ori mint. Am ales să fiu pozitivă, m-am imaginat ieșind fericită din operație și așa a fost.

Scriam în 3 martie că îi voi cere cardiologului să mă vindece și de trecut, dacă tot are treabă pe acolo pe la corazon.. Cere și ți se va da.. Cardiologul meu, un om extraordinar, a „citit” el că e mai mult acolo decât o inimă bolnavă fizic. Cu siguranță a cârpit partea aia a inimii responsabilă cu trecutul. Nu știu cum a făcut-o, nu mă pricep, el e profesionistul, dar a făcut-o!

6 gânduri despre &8222;Despre noua mea inimă&8221;

  1. Iti doresc multa sanatate si o inima puternica! Eu chiar cred in puterea oamenilor frumosi sufleteste , iar daca tu spui ca ai fost ajutata de un personal medical deosebit pentru a trece peste aceasta etapa este pentru ca meriti sa intalnesti astfel de oameni in drumul tau.

  2. Un inceput minunat cu o inimioara mai puternica si mai sanatoasa…iti doresc multa sanatate si sa fii puternica ca pana acum!!!!te pup ai grija de tine

Lasă un răspuns

