O mică pauză

6b5864f1afa94766ff69609fbb798798

„Dacă ești happy și ți-ai reparat și inima, nu o să uiți de blog, nu?” m-a întrebat zilele trecute o prietenă.

„Nu, nu uit.”

Și nu am uitat, doar că… nu știu. Momentan nu simt nevoia să scriu. Poate pentru că sunt fericită sau poate pentru că am inima vindecată (aici fiecare înțelege ce vrea).

Sunt în perioada de recuperare post-operatorie. Sunt acasă. Plănuisem ca zilele astea să citesc cât mai mult. Cursurile ar fi trebuit să fie pe primul loc și apoi lectura de suflet. Am încercat, m-am străduit cât am putut… nu-mi iese.

În schimb, am început maratonul „Sex and the city” și e chiar ce are sufletul meu nevoie acum.

Lasă un răspuns

