Prima noapte singură

Încep să conturez mai pronunțat noua mea viață, cea fără de pereche.

Nu am mai fost singură până acum. Mi-am cunoscut fostul iubit la 19 ani; înainte de el o aveam pe sora mea și grupu ei de fete și pe Serena a mea. Sora mea s-a mutat apoi din țară și eu am rămas alături de el și cercul de prieteni nou format. Și dacă nu erau ei, era Serena a mea, iar eu nu eram singură. Niciodată!

Locuiesc la parter într-un cartier, credeam eu, liniștit. Anul trecut, un necunoscut m-a atacat la un bloc distanță de cel în care locuiesc. Nimic grav, dar suficient cât să mă sperie. Oricum, până se se întâmple asta, mereu mi-a fost frică să rămân singură peste noapte. După ce a plecat sora mea, nopțile în care părinții mei nu erau acasă le petreceam la el ori la prietena mea. De când ne-am despărțit, a fost o singură asemenea noapte. Am petrecut-o la prietena mea.

Zilele trecute vorbeam pe tema asta cu un amic. Mi-a dat cel mai bun sfat: înfrânge-ți teama și scapă de dependența asta. Nu ai nevoie decât de tine pentru a fi fericită, iar de la ceilalți să nu ai așteptări. Învață să te iubești; învață să trăiești singură. Învață asta și vei fi fericită.

Azi am început să pun cuvintele lui în practică. M-am trezit de dimineață, m-am făcut frumosă, mi-am pus rochița cea nouă, o carte în poșetă și am mers la cafea, singură. Ajunsă la cafenea, am ales o măsuță mică, lângă fereastră. Am comandat un espresso cu lapte și frișcă lichidă și un croissant simplu. Muzica era chiar pe gustul meu și cititul acolo a fost o experiență plăcută. Ce-i drept, se uitau cam lung băieții de la masa de lângă, dar am bănuit că încercau să citească titlul cărții. Mai aveam timp până să intru la muncă așa că am mers și până la bibliotecă. În drum spre muncă, m-am oprit la târgul de produse tradiționale și mi-am cumpărat mere. Trecând apoi pe lângă florărie, am văzut cale. Sunt florile mele preferate, așa că am cumpărat 3 fire.

Image

Nu-mi vine ușor să fac toate acestea, dar amicul meu are dreptate.

Asta e prima noapte pe care o petrec singură. Nu sunt chiar în largul meu, recunosc. Dar e doar o noapte și voi supraviețui 🙂 (…sper).

4 gânduri despre &8222;Prima noapte singură&8221;

  1. O sa supravietuiesti! :)))) dar este adevarat ca ai nevoie doar de tine a fi fericita; eu il aplic de 2 ani si functioneaza. Mai cazi si in melancolie dar te ridici! O primavara frumoasa sa ai!

  2. Pingback: După 5 ani | Enbata

  3. Pingback: Azi ne-am văzut la un ceai | Enbata

Lasă un răspuns

