Nu mai aștept

Image

Aseară, înainte de terminarea programului la magazin, am rămas lipită de vitrină. Priveam intersecția, mașinile ce nu se mai terminau, oamenii de la semafor. Se însera și eu simțeam că aștept ceva. Dar acel ceva nu venea și eu priveam și mai atent printre mașini și oameni. Ceva-ul meu nu se vedea.

Mereu am așteptat câte ceva:

-să fie ianuarie, să merg la ski în ținutul fericirii;

-să vină petrecerea de 8 Martie, deoarece mereu o întrecea pe precedenta;

-să vină duminica de Paște, căci atunci primeam din partea fostului meu iubit un buchet boem de flori rupte din gradina mamei sale, devenit tradiție anuală;

-să vină luna iunie, să merg în Țara Bască în vizită la familia surorii mele;

-să vină vara, să pot pedala în aerul cald al nopții;

-să fie toamnă, să văd parcul plin de frunze;

-să vină prima zăpadă.

Viața mea a fost o așteptare între două momente. Am așteptat prea mult.

Mi-am dat seama aseară, așteptând ceva, că nu mai am nimic de așteptat. Pentru prima dată, nu mă mai gândesc la tot ce urmează:

-urmează… tot restul vieții mele.

Nu-mi fac planuri de rezervă.

 Ce-mi rămâne deci de făcut? Cred că doar să trăiesc, să trăiesc fiecare zi în parte.

Am realizat că nu mai am timp. Parcă ieri era vineri și uite că mâine e vineri iar. Nu vreau să promit că de mâine voi muta munții, dar nici nu voi mai sta cu gândul la viitor. Cum rămâne cu prezentul? Mi-e teamă că mă voi trezi și va fi toamnă; ori voi fi bătrână.

Nu se poate trăi nici în trecut și nici în viitor.

Image

Un gând despre &8222;Nu mai aștept&8221;

  1. Eu, mereu mi-am gasit lucruri pe care sa le astept: o petrecere, 25 martie sa fie ziua mea, 1 mai, craciunul, revelionul, seratele de la facultate, balurile… Orice moment care sa ma distraga cand am nevoie, sa ma faca sa vad cate momente frumoase urmeaza cand nu sunt in apele mele

Lasă un răspuns

