Azi ne-am văzut la un ceai

De când ne-am întors din Alpii Francezi l-am mai văzut o singură dată. Ne-am căutat reciproc, fix în același timp. Efectiv eu mă pregăteam să-l sun când m-a sunat el. Eu eram interesată de chestii administrative, el găsise în casă un produs cosmetic despre care bănuia că am nevoie. M-a așteptat seara când am ieșit de la magazin. Eu aveam în mână un buchet de cale (pe care mi-l cumpărasem singură), el avea la el ghiocei culeși de pe munte. M-a servit cu prăjiturile mele/noastre/lui preferate și m-a condus acasă. Pe drum am vorbit nimicuri și nu l-am putut privi în ochi. Nu mi-a dat ghiocei; probabil (sigur) nu erau culeși pentru mine. Acasă, deși eram foarte supărată, nu am putut să plâng. În seara aceea am petrecut prima noapte singură.

L-am văzut apoi trecând prin fața magazinului, mă căuta cu privirea. Nu m-a văzut.

Azi m-a sunat să ne vedem la un ceai și să discutăm de intervenția prin care urmează să trec. O programasem împreună: intervenția la inimă ce-mi va schimba viața. Erau toate plănuite: excursia, intervenția reușită, bebe. N-a fost să fie. Azi m-a sunat să-mi ofere sprijinul lui. Nu va fi în țară atunci; va fi cu ea în locul în care ne petreceam noi concediile. A zis că nu e fericit, că nici acum nu știe ce vrea. Se vor întoarce în țară exact în ziua intervenției. Mi-a spus că vrea să vină la spital a doua zi. Mi-am amintit de Crăciunul ce a trecut: s-a întors de la cabană pentru a mă felicita personal de ziua mea. Mi-au părut asemănătoare cele 2 evenimente din trecut și viitor. De data asta am refuzat. El a renunțat primul la noi.

M-a condus acasă. M-a sărutat înainte să plec plângând fără să-l mai salut.

Image

Lasă un răspuns

