1.3.1.

1 demisie

3 oferte de locuri de muncă

1 toxiinfecție alimentară

Am trecut printr-o saptămână ca un roller coaster.

a380661f7fb2f7fd4ec0e5a31da9f1b2

Deși a fost o zi absolut superbă, duminica trecută am ales să o petrec în casă, în fața laptop-ului, și să depun CV-uri online. Pe la 7 seara un prieten m-a „bombardat” cu SMS-uri, la care, exasperată, am răspuns: „Nu mă plictisești, sunt doar foarte concentrată la ce fac acum. Pur si simplu TREBUIE să-mi găsesc un alt job cât mai repede altfel nu am cum să îmi mai permit chiria și stilul meu de viață”. S-a prins, mi-a dat pace.

Sacrificiul a dat roade când luni am primit un telefon. Am participat la un interviu și apoi, după puțin timp am fost chemată să văd despre ce e vorba de fapt. Ne-am plăcut reciproc.

Marți mi-am depus demisia. Șeful meu nu mi-a acceptat-o la zi. După 2 ore de la depunerea demisiei, a început sa-mi sune telefonul. Am fost anunțată că am primit jobul la a cărui interviu am participat înainte să plec în Țara Bască. Am mai fost sunată și de alte 2 companii care mă invitau la interviuri. Așa ceva nu am pățit niciodată! Totul s-a întâmplat într-o oră.

Miercuri eram în dilemă. Îmi depusesem deja demisia, mi se oferiseră 2 job-uri și eu nu eram încă sigură de alegerea mea. Am lucrat toată ziua și am petrecut jumătate din noapte în casa unei prietene.

Joi mă pregăteam să dau un răspuns când am primit un alt telefon. Eram invitată la un alt interviu. Mi-a plăcut atât de mult compania și job-ul încât am acceptat pe loc oferta lor de muncă.

Vineri am făcut toxiinfecție alimentară. Până sâmbătă am crezut că mor.

Azi e duminică. Iar e soare și cald. Nici nu mă gândesc să cobor din pat. Sunt absolut epuizată, dar incredibil de fericită. Cum zicea aseară prietena mea: ai reușit!

Am reușit: cu chiria, cu job-ul. Mai lipsește puțin doar să spun că am reușit cu TOTUL. Încă un pic și I’m back baby!

0a0b4ba108fd96dd072195484caf6b96

4 gânduri despre &8222;1.3.1.&8221;

Lasă un răspuns

