Bărbatul altei femei

Bărbatul altei femei va fi mereu mai atrăgător.. pentru că nu este al tău. Dacă era al tău, erai deja plictisită. Ce trist, nu?

Evident povestea asta e valabilă doar în cazul bărbaților care lasă loc de încă o cafea cu tine. Lor le e atât de simplu să valideze o relație printr-o semnătură! Și câtă fericire aduce semnătura în viața doamnelor lor!! Pe câți îi împlinește însă semnătura aceea, pe câți îi întregește și pe câți îi încurcă?

Pe cel mai recent însurat din cercul meu de cunoscuți l-am întrebat de ce a făcut asta: din dragoste sau din obligație? Mi-a răspus că e câte puțin din fiecare. Și-a încheiat răspunsul spunând: pentru că așa a fost filmul. Nu am știut dacă să îl compătimesc sau să îl pălmuiesc.

În ultimul an mi-a fost dat să cunosc 3 bărbați care, la mai puțin de o săptămână de la nuntă, m-au invitat la o cafea. Și nu, nu vroiau să discutăm despre glazura de pe tort. I-am refuzat elegant pe toți. Pe unul încă îl mai refuz, după aproape un an de la nuntă, propunerile lui fiind constante și neschimbate.

Deși granița dintre permis și interzis e lucioasă, rotundă și stă pe mâna stângă, tentația e deseori prea mare. E atât de ușor să aluneci atunci când există atracție. Secretul e să te stăpânești suficient cât să se plictisească el. Bărbatul altei femei e mult mai insistent.

33cb150fd05f8aade98a28889973606f

Lasă un răspuns

