Mă las de dragoste.. o vreme

Ieri a început să plouă pe la amiază. Ieșisem dimineața din casă într-o fustă scurtuță, un tricou și un trenci subțirel. Drumul casă-birou-casă îl fac alături de noii mei colegii, în mașina lor, deci nu ar fi fost așa o mare tragedie că a început să plouă. Aveam însă programare la dentist și urma să ies seara din cabinet. Cabinetul este foarte aproape de birou, dar extraordinar de departe de casă. Vremea se răcise considerabil.

Spuneam în urmă cu ceva timp că m-am îndrăgostit. Spuneam și că e complicat. S-a dovedit a fi mai complicat decât aș fi dispusă să duc. Sunt anumite limite ce nu trebuiesc încălcate. Poate că le-am încălcat deja sau poate că m-am oprit la timp. Însă ieri, când era ploaia mai în toi și eu îmi storceam creierii gândindu-mă pe cine aș putea să chem cu mine la dentist, m-a sunat FIX!!!! el. Nu mă văzuse și nici auzise de ceva vreme și vroia să mă invite la masă.

-Mi-am schimbat locul de muncă, nu mai pot să ies ca înainte. Am fost deja în pauza de masă.

-Poate bem o cafea mâine..

-Poate..

Mă rodea să-l rog pe el să mă însoțească la dentist. Nu avea rost, era mult prea complicat. M-am întristat o vreme. Apoi m-am enervat!

Mă las de dragoste.. o vreme!

Am un job nou și fain și mă împlinește suficient momentan.

a13f4f41d263ec585930c167a1340c5b

Lasă un răspuns

