Cum mi-am petrecut cea mai friguroasă noapte de până acum..

Magia Crăciunului nu se risipise. Deși se făcuse deja 2017, sub brad încă aveam cadouri etichetate, dar nerevendicate. Vai, și se apropia Boboteaza, și bradul meu se ofilea, cu fiecare zi ce trecea, tot mai tare. Nici nu era de mirare, având în vedere că nu avea nici cea mai mica sursa de apă bradul meu viu (bine bine, mai mult mort..), dar hand made. Și eu tot așteptam să se întâmple ceva, orice. Sărbătorile nu se puteau termina așa, sec.

Boboteaza s-a ținut de cuvânt anul ăsta mai tare ca oricând și a adus gerul.. ăla de crapă pietrele și-ți îngheață mucii-n nas. Ce să și faci pe un asemenea frig? Nu mă așteptam să-i admir chipul  în luminile colorate ale bradului meu, dar uite că asta am făcut. Cu un pahar de șampanie în mână în care am pus cidru de pere (fiindcă seamănă izbitor de bine cu șampania) și un mix indie-rock pe fundal, îl priveam cum mă privește. Nu ne vorbeam. În liniște, îmi luam rămas bun de la serile ca aceea. Mă hotărâsem în taină că nu mai am răbdare, după ce prezența lui nu mi-a mai stârnit  valurile de iubire de altă dată. Când mixul a devenit insuportabil de trist, l-a schimbat. Prea se potriveau toate versurile cu tăcerea noastră.

15820316_1407200969299764_274359214_n

După ce a adormit, l-am mai privit o bucată de vreme. Visasem seara aceea, dar în visul meu îl priveam cu dragoste. Luminițele colorate îi schimbau culoarea buzelor și a obrajilor. Nu simțeam nimic: nici iubire, nici tristețe. Mă blocasem de parcă aș fi vrut să opresc timpul exact în momentul acela.

În zori afară erau -23°C. M-am trezit în brațele lui și nu mi-era frig. El purta șoșetele ce i le lăsase Moșu tocmai sub bradul meu și tricoul ce-l avea la mine. Totul era natural, dar o întrebare mă bântuia: unde a fost până acum?

I-am păstrat de atâta vreme loc în viața mea, încât m-am obișnuit cu golul creat. Poate că e vremea să renunț. Îl iubesc și o să-l mai iubesc o vreme, dar poate că e vremea să nu mai am răbdare și încredere.

Lasă un răspuns

