Scuză-mă, ești însoțită?

-Scuză-mă, ești  însoțită?

-Da

..doar că el nu știe

El nu știe că mi-am pus rochia aia de o port doar de ziua mea, știind că o să ne întâlnim. Nu știe că l-am zărit încă de departe cum stătea, cu spatele la mine, pe terasă. Și nici că aproape am făcut un mic stop cardiac când l-am văzut că intră însoțit în club. Da, nu păreau să aibă vreo legătură apropiată, dar tot mi-a stat inima. Nu știe nici cât de tare m-am prefăcut să fiu cool cu asta când s-a apropiat si mi-a șoptit: aici ți-e Untold-ul? Nu am nici un drept să-i reproșez ceva și nu-mi rămâne decât să fierb în mine. Până și prietena prietenei amicului meu a observat că dintr-o dată am rămas cu mintea-n altă parte și cu privirea ațintită într-o singură zonă. Săraca, s-a speriat puțin crezând că-i „vânez” fostul.

El habar nu are că DJ-ul ce a mixat azi a pus piesa aia de la Skrillex numai și numai pentru mine. Pentru că e amicul meu de câțiva ani. El nu știe, de fapt, că e melodia mea preferată. Cândva, în timp ce dansam (pentru prima dată în seara asta) ca și cum nimeni nu m-ar privi, el a plecat. Pe acolo, pe lângă mine a trecut. Și a plecat. Nici nu a zis nimic.

El nu știe câte priviri am evitat în seara asta căutând-o pe a lui. Și nici că pe un el chiar l-am refuzat frumos:

-Scuză-mă, ești  însoțită?

-Da

..doar că el nu știe

-În regulă, dacă nu întrebam nu știam.

Cumva, cândva, în inima mea a intrat doar el. De atâtea luni e doar el. Și eu nu mă mai satur să sper, să cred, să visez că, odată, el chiar mă va însoți.

Îl iubesc și el știe. El nu mă vrea și eu știu. Și la ce mă ajută că știu? Eu chiar nu mi-am învățat lecția cu „nu e suficient să iubească doar unul pentru amândoi”?

 137f1ed3f74f4020c5f15b2830d411b3

Lasă un răspuns

