Am poftă de-un el.. dar să fie ultimul

Mi-e dor să sărut trupul unui bărbat pe care-l iubesc. Încă nu iubesc, dar mi-e dor să o fac. Să mă ascund sub brațul lui și să rămân acolo, fără aer, până simt că toate relele zilei s-au risipit. Mi-e poftă să mă trezesc lângă un el adormit. Să-i studiez chipul și apoi să-i lovesc ușor fruntea cu degetul până-și deschide ochii.

-Ești treaz, ce bine!

Mi-e dor să fiu sărutată, să fiu ținută în brațe, să mi se șoptească dorințe murdare la ureche.

Cu drag privesc oamenii îndrăgostiți, dar fericirea lor nu mă hrănește câtuși de puțin.

Mi-e poftă de un el pe care să-l iubesc până la capăt. Eu când iubesc, o fac cu tot trupul și din toată inima. Vreau fluturi în stomac și tot tacâmul. Poate meniul ăsta se servește doar până la o anumită vârstă, dar eu nu sunt încă dispusă să renunț la speranța asta.

Mi-e dor să iubesc un bărbat ce mă iubește nemărginit. Nu am mai trecut prin asta, dar știu că mi-e dor să o fac.

Abia aștept momentul acela când voi realiza că toți pașii mei m-au condus înspre el.

00a578321b2f043e63bdf126c73dc8bb

Lasă un comentariu