Vrei să fii… avatarul meu?

Am 440 de prieteni virtuali. Din lunga listă, azi i-am sunat pe 5. Nu mi-a răspuns niciunul. M-au sunat înapoi două prietene. Cu una am mers la un film, cu cealaltă am rămas să ne vedem săptămâna viitoare.

De dimineață m-a sunat un prieten să mergem într-o drumeție. Părea totul bine planificat. L-am invitat și pe noul-el* (observă te rog că nu e EL**, e el). Deși extrem de răcită, m-am mobilizat cumva, m-am echipat și apoi am așteptat. Noul-el a spus că are alte planuri, dar a sugerat că rămâne să ne vedem mai încolo. Prietenul meu a ațipit, ceilalți habar nu aveau de excursie și eu mă topeam efectiv. A căzut toată excursia. Colac peste pupăză, noul-el mi-a scris că e posibil totuși să nu ne vedem azi.

Cum să îl descriu pe noul-el? Îmi trimite peste 15 sms-uri pe zi, dar nu ne-am văzut de 4 zile. O fi asta noua modă în materie de relații și nu m-am prins eu? Mi-a trimis o grămadă de :*, dar nu m-am sărutat efectiv NICIODATĂ. Am hotărât azi să întrerup orice comunicare indirectă cu el. Evident, am făcut-o printr-un mesaj (cred că altfel nu m-ar fi înțeles): Rămâne să ne vedem când o vrea soarta. Oare s-a prins? Posibil nu; reacția lui a fost alcătuită dintr-un sms și un apel. Ambele le-am ignorat.

Eu citesc cărți, din alea tipărite. Și chiar dau bani pe ele. Și-mi plac. Și mereu le găsesc loc în bagajul meu.

Mie îmi place să văd copacii și munții cu ochii mei, nu printr-un monitor. Nu prea am prieteni dispuși să se aventureze cu mine în realitatea asta numită natură. Așadar, tot online m-am alăturat unui grup care organizează excursii săptămânale. Încă nu am avut curaj să îi contactez.

Eu doresc îmbrățișări și săruturi reale, nu emoticoane rușinoase care să vorbească pentru mine.

Vreau un bărbat real, nu un avatar.

Cred că stilul meu face parte, de fapt, din noua generație de tocilari.

13th_floor_movie_fantasy_entertainment_hd-wallpaper-1574450

*denumirea generică oferită bărbaților din viața mea pe care încă nu ii pot cataloga

**bărbatul visurilor mele

Lasă un răspuns

