Oare chiar mi-am pierdut inocenţa?

Sunt în inima Alpilor. Nu e locul acela unde am avut eu momentul de fericire pură, dar tot în creierul munţilor e, așadar sunt în lumea mea. În grupul nostru o singură persoană nu a mai fost niciodată la ski în afara țării. E atât de copleșit de senzații încât uită că noi toți am trecut prin asta de mai multe ori și ne bucurăm în felul nostru de tot ce trăim..mai pe silențios adică. Nu știu dacă am fost și eu ca el la început. Mă enerva până mai devreme când am înțeles că experiența lui e atât de intensă încât nu realizează că ne vorbește încontinuu de prima lui zi în Alpii Francezi (zi petrecută împreună; deci am trăit și noi tot ce ne povestește, doar eram împreună).

image

Mi-e dor, recunosc, de prima mea zi în Alpii Francezi. Ţin minte perfect prima manșă. Au trecut 6 ani de atunci și-mi amintesc perfect. Azi sunt la aproximativ 300 km distanță de Raiul meu. Aproape și totuși extrem de departe.
Aș vrea să dau timpul înapoi și să mă bucur mai mult de tot ce am trăit până acum. Să îmi simt sufletul plin de fericirea fiecărei experiențe. Realizez azi că și asta se învață.. bucuria. Vine o dată cu vârsta. E ca vinul bun.
Azi mă bucură mai tare imaginea unui munte frumos decât mă bucura în urmă cu câțiva ani. Ori o floare frumoasă. Ori adierea vântului vara. Dar bucuria mea nu se mai manifestă zgomotos. Nu mai sunt copilul ce se minunează de artificii și nu știu dacă acesta e un lucru bun sau rău.
Bucuria mea nu se mai manifestă ca înainte. Simt că mi-e plin sufletul și aleg să ţin pentru mine bucuria asta. Până și bucuria se fură azi așadar e mai bine să o păstrez doar pentru mine.

image

Sunt în Alpii Francezi, dar nu în Alpii mei. Lipsește Serena și absenţa ei o simt pretutindeni. M-a luat așa un dor de anii trecuți și aș vrea să simt ce simte prietenul acesta azi.

Știu doar că un singur loc poate să mă fac să simt asta. Va trebui sa mai am răbdare un an.

Lasă un răspuns

