Greu cu întâlnirile romantice din ziua de azi..

Tocmai ce m-am trezit la realitate și am realizat că e decembrie. Nu știu când și cum a trecut anul. Anul trecut pe vremea asta eram o epavă îmbrăcată în haine de duminică. Anul acesta sunt cât se poate de miserupistă. Hahaha, cine ar fi crezut?! Ok, mai am și eu zile din acelea în care mă gândesc că sunt singură pe lume și nimeni nu mă vrea, etc, etc, etc, dar apoi mă întorc acasă (ca aseară) după o întâlnire jalnică (vaiiii, nici nu are rost să intru în detalii), îmi pun un pahar de vin și îmi binecuvântez viața de femeie singură.

Sunt singură de 2 ani. Nu-mi amintesc cum eram eu când nu eram singură. Cu siguranță eram mai ușor de modelat. Simt că sunt mai veselă acum. Poate și pentru că nu depinde de nimeni fericirea mea. Eu dacă vreau să râd, apoi râd! Și dacă am chef de-o ropotă de plâns, îmi plâng amarul până mă satur și apoi râd iar. Socotesc că sunt în perioada de trainning pentru relația ce va urma. la următoarea nu o să mai sufăr pentru că am pregătirea necesară pentru astfel de situații. Despărțirile nu ar mai trebui să fie etichetate ca fiind un eșec în dragoste; eu zic că despărțirile sunt precum exercițiile de evacuare în caz de incendiu.

Și ce dacă mi-a dat șutul când mi-a fost lumea mai dragă? Bine că nu m-a lăsat și borțoasă!

Și ce dacă i-a făcut apoi ei un plod? N-a mai luat-o în veci  de nevastă! Bine că nu-s eu în locul ei!

Am dat cu piciorul în ultima vreme la câteva oportunități reale de relație și nici măcar nu regret. Blondul e cât un urs și am și aflat între timp că uneori trece prin stări depresive (pe bune că eu nu am chef să fiu pe post de paiață numai ca să îi ridic moralul unuia). Care blond? Unul cu care am ieșit prin octombrie..irelevant. Polițistul chiar m-a scos din sărite când a mers la vânătoare tocmai în weekendul meu liber și antreprenorul nu m-a lăsat să gândesc tare mult pentru că avea el soluție pentru absolut tot (inclusiv programarea mea la cosmetică). Pe bune, mă conduci tu în stânga ori dreapta, dar sprâncenele mele nu le desparți de Dănuca* că te mănânc cu fugi cu tot!

*Dana este cosmeticiana mea de aproape 10 ani.

Așadar am stabilit: decât prost însoțită, mai bine a nimănui. Și dacă încearcă careva să mă judece, invit persoana să mearga la câteva intâlniri „romantice”. Va rezista la maxim 3!

d7f5ca6dde63018325235284ac2a10c9

Lasă un răspuns

