Parfumul lui

L-am revăzut azi după patru luni. Credeam că ochii care nu se văd se uită. M-am ţinut tare cam o oră. El încă întruchipează tot ce îmi doresc, le are pe toate (pe bune că le are).. Tocmai ce a plecat de o oră. Probabil îmi va bântui iar mintea o lună. Acum zic că merită, dar voi vedea eu peste vreo 3 zile cât de mult a meritat.

Ok, n-am mai văzut Parisul..dar nici Parisul n-a văzut toate câte le-a văzut azi cearșaful meu!

El e confirmarea că mai există bărbaţi buni. Dacă l-am găsit pe el, și EL mă va găsi pe mine când va veni vremea. Pentru că pe el l-am găsit în ziua de Paște în capătul lumii și în el am găsit  tot ce vreau de la un bărbat.

Parfumul lui e încă pe pielea mea…Doamne cât de bine miroase! Cum m-aș putea sătura vreodată de tot ce ar avea de oferit un astfel de bărbat? Cum m-am putut oare mulţumi cu atât de puţin până să îl cunosc?!

 

image

Lasă un răspuns

