Cândva, în serile de joi ploua mai frumos

A fost o vreme în care în fiecare joi ploua. Începea de cum se lăsa seara, iar eu știam că seara nu va fi liniștită.

2ccbbbc6ca190189f4c050d2392d37a2Joia, când ploua, el mă aștepta la 10 seara, la capătul străzii mele, în mașina șefului lui. Ar fi atras toată atenția în alte seri, dar în acele seri ploua și eram invizibili. Eu ieșeam pe furiș din casă, țopăind prin băltoace, și mă adăposteam de potop în dreapta lui. El era obosit, ori adormit, dar nu lipsea în nici o seară ploioasă de joi. Mergeam departe de oraș, în afara luminilor. Ne devoram buzele și trupurile. Opream muzica și farurile și lăsam ploaia să ne cânte. Nu era nici cel mai bun și nici cel mai atrăgător amant al meu. Era doar amantul meu. De fapt, era primul meu amant. Nu ne-am potrivit la partea cu intimintatea, eu știu asta. El nu știe nici azi. Prezența lui mă împlinea într-un fel în care nu eram împlinită în restul zilelor, cu sau fără ploaie.

Am pus punct după o serie lungă de seri de joi ploioase. Nu am mai vorbit o vreme bună. Nici nu am fi avut ce. A început apoi să mă sune. Încă o face, săptămânal. Dar acum el are o familie. Mi-a mărturisit recent că el ar fi vrut mult mai mult. Spunea singur însă că pentru mine nu ar fi fost de ajuns. Și atunci, într-adevăr, nu ar fi fost. Azi ar fi. S-au schimbat multe. Și zilele de joi sunt iar ploioase, dar el nu mai îndrăznește să sune. Nici eu nu aș mai îndrăzni să-i răspund. Îi răspund o dată pe săptămână, dimineața, când mă sună să-mi reamintească că eu sunt femeia la care a visat mereu și, pe când m-a avut, s-a speriat.

-Nu m-ai fi vrut tu pe mine, mi-a zis recent.

Amantul meu, din joile ploioase, încă mă iubește. Dar până când? Azi îi mai ofer doar 4 minute pe săptămână, dimineața la telefon. E constant, dar nu mai este al meu. Nici nu a fost, dar mi-a plăcut să cred. Ce nu știe el, de fapt, este că și eu îl doream pentru mult mai mult timp decât o seara de joi ploioasă.

Lasă un răspuns

