Azi problemele mele au fost mai mici

266e5328ccd89317cd0a9da2787eb30b

Am găsit-o în mijlocul camerei, înconjurată de prostii ce se cereau aruncate. Plângea. Mi-am dat jos ghetele, mi-am aruncat geaca pe pat, m-am așezat lângă ea și am luat-o în brațe.

-Îți jur că nu mai pot! mi-a spus suspinând.

O înțelegeam perfect, știam ce simte și știam că simplul fapt că sunt acolo face mai mult decât o mie de cuvinte.

În urmă cu un an nu mi-aș fi putut imagina că scena asta ar putea fi cândva posibilă. Ea, sora prietenei mele și, pe atunci, iubita amicului meu de ceașcă, era una dintre persoanele pe care le evitam. Acum am înțeles că era lipsa de comunicare la mijloc. Ea știa că eu o evit pentru că îl iubeam în secret pe el. Eu știam că ea mă evită pentru că e geloasă. Adevărul a ieșit la iveală recent, la o lună după despărțirea de el. Ne asemănăm mai mult decât credeam. Suntem vecine, burlace și leftere. Avem aceleași frustrări și nevoi. Ne-am lipit repede una de alta, de îndată ce am pus cărțile pe față.

Mai devreme în seara asta îi scriam că nu mai am chef să merg la cină deoarece mă pusesem să citesc o carte online care promite să mă facă să înțeleg unde greșesc când vine de relația cu un bărbat. Sunt îndrăgostită lulea de fix o săptămână și deja am greșit din absolut toate punctele de vedere în relația cu el. Relație e mult spus. Dar nu e cazul azi să vorbesc despre noua mea aventură în ale dragostei. E o poveste amuzată, intensă și savuroasă. Poate voi scrie despre ea într-o seară mai bună.

Îi scriam că mi-am pierdut cheful să mănânc deoarece mă prinsese cartea în vrejul ei. Am simțit totuși că ea nu e bine. M-am ridicat din pat, am luat găleata de înghețată din congelator și am plecat în blocul vecin. Am găsit-o în mijlocul camerei, înconjurată de prostii ce se cereau aruncate. Făcea curat în sertare și plângea. Mi-am dat jos ghetele, mi-am aruncat geaca pe pat, m-am așezat lângă ea și am luat-o în brațe.

-Îți jur că nu mai pot! mi-a spus suspinând.

Avea atâta nevoie să se descarce și m-am bucurat că a putut să o facă în fața mea. Au fost atâtea și atâtea seri când și eu am trecut prin asta și nu a fost nimeni lângă mine. Și au fost și seri în care a fost cineva lângă mine și m-a ascultat. Și a trecut mai ușor.

Cred sincer că unii oameni ne ies în cale tocmai pentru momente ca acesta: avem nevoie de confirmări, ori sprijin, ori doar o pereche de urechi dispuse să asculte. Avem nevoie de oameni, avem nevoie să nu fim singuri. Avem nevoie să ne ținem mințile ocupate, pentru a nu o lua razna. Aveam și eu nevoie de ea în seara asta pentru a nu mă mai măcina atât cu greșelile ce le-am făcut deja, greșeli care poate mi-au pecetluit deja relația ce nu a mai apucat să se nască.

Nu știu dacă mai am răbdarea necesară acum să reiau cartea. Problemele mele amoroase poate se vor rezolva favorabil. Următoarele două săptâmâni vor trece greu, dar decisiv. Azi nu vreau să mă gândesc la asta. Vreau să încep iar să dorm și să mănânc normal. Iar azi mi-e somn. Îi mulțumesc ei pentru asta, că mi-a distras atenția pentru o seară. Sunt probleme mult mai mari în lumea asta și uneori chiar ajută să arunci un ochi peste gardul vecin.

211598ae8df53af3701e1e8e220af52a

Un gând despre &8222;Azi problemele mele au fost mai mici&8221;

Lasă un răspuns

