Început de 28

Am 28 de ani și 3 zile. I-am împlinit, ca în fiecare an, într-un pub alături de Serena a mea. Urăște pub-ul acela și totuși a stat acolo cu mine știind că eu îl iubesc. Odată cu ai mei 28, am împlinit și ai noștri 9. Suntem de 9 ani prietene.. primii 9 ani din restul vieții noastre.

Anul trecut am plâns de mama focului. Anul ăsta n-am putut să vărs nici o lacrimă, deși pieptul mi-a fost greu pe ici pe colo.

Anul ăsta am dansat tango de ziua mea. Am băut Cosmopolitan și am avut pe fiecare deget un balon de altă culoare. 10859383_917542108265655_357762852_nAnul ăsta am purtat ruj pentru prima dată în public (și încă unul al naibii de colorat). Anul ăsta nu am făcut nici un plan, nu am rezervat nici o masă. Anul ăsta am lăsat lucrurile să se întâmple. Și uite că am avut și masă (ăsta e sistemul metric prin care eu și Serena ne măsurăm gradul de îmbătrânire: mai facem rost de masă oriunde și la orice oră?.. Hell yes!!!!… Încă nu am ieșit din joc). S-a întors de sărbători și prietena mea din Germania. Am dansat până ce barmanii au aprins luminile.

N-am fost singură Crăciunul acesta. Nu am plâns. Nu m-am plictisit. Nu am făcut nici un plan și, totuși, totul a ieșit perfect. Ar trebui să aplic schema asta mai des.

Ieri am schiat în ninsoare și pe zăpadă proaspătă. Am fost exact în elementul meu. Apoi am încurcat 7 băieți la poker până ce am rămas falită, m-a prins somnul și m-am dat bătută. M-au lăsat dormind și au plecat în oraș.. și nu m-am supărat. Încă nu m-am dat jos din pat azi. E călduț.

Apropo: cum începe o relație? Cu un sărut?

0c91a05522b1c4a156f110606a3d3bb0

2 gânduri despre &8222;Început de 28&8221;

Lasă un răspuns

