Victoria zilei

Am avut azi parte de o victorie la care nici nu visam în urmă cu 4 luni.

b6f5a88f8ade6617e8e090a6de138cbaAm luat hotărârea de a pleca de la fostul meu loc de muncă în urma unor neînțelegeri financiare. Prin neînțelegeri mă refer, evident, la faptul că foștii mei șefi nu au înțeles că munca trebuie plătită conform contractului și orice modificare salarială se anunță la zi (și nu după o lună și jumătate, fix în ziua de salar).

Mi-am înghițit atunci lacrimile, mucii și mândria și mi-am făcut treaba mai departe. Mă mutasem în chirie de o lună, urma să plec în concediu peste 2 zile și eu primisem salarul cu 600 de lei mic. Și cam așa se anunțau și salariile ce urmau. Am împachetat și mi-am văzut de concediu (mulțumesc soră-mea ca m-ai sponsorizat!!!) . La întoarcere însă, atât de tare mi-am pus în minte să plec din acel cadru, încât nimeni nu m-a putut face să mă răzgândesc. Și bine am făcut!

Spunea colegul meu (de la noul meu loc de muncă):

Știi cum toți scriu în CV-uri că își doresc să se angajeze într-o companie națională unde să poată urca pe scara profesională? Noi chiar suntem compania aia!

..și avea dreptate!

La mai puțin de o lună de la angajare, mi-a ajuns ultimul salar de la vechiul loc de muncă. Nu s-au abținut și, chiar și din el, așa mic cum a ajuns să fie, au mai ciupit ceva. Treaba asta mi-a pus capac! În mod normal aș fi spus: las´, bine că am scăpat de ei! Și apoi m-am enervat.. dacă mereu lăsăm de la noi, de ce ne mai mirăm că nu primim ce dorim și nu suntem fericiți? Contrar felului meu de a fi, am luat legătura cu juristul companiei în care lucrez. După multe discuții și promisiuni deșarte din partea lor, juristul mi-a întocmit o cerere pe care am expediat-o către foștii mei angajatori (cu confirmare de primire), în care îi anunațam că, dacă în 5 zile de la data primirii cererii mele nu îmi depun acești bani în cont, voi face plângere la ITM. La 1 zi de la primirea cererii m-a sunat fost mea șefă.

Cum să o descriu eu pe fosta mea șefă? Hmmm.. Dracul ia notițe de la fosta mea șefă.

M-a făcut troacă de porci la telefon, cu ou și cu oțet, praf și publere.. nu te mai saturi de bani, vezi-ți de pătrățica ta fetițo, nu știu ei pe cine au angajat... M-am abținut eroic să nu-i răspund cu aceeași monedă. Când am încheiat convorbirea, colegele mele de la recepție au fost cât pe ce să îmi facă măsurile de prim ajutor.

La 2 zile de la primirea cererii mi-au intrat banii în cont.

Touché pussycat! cum ar spune șoricelul Jerry.

Lasă un răspuns

