Ce am și ce NU am

Ok, am stabilit: sunt defectă! Ceva chiar nu funcționează normal undeva prin creierașul meu; ori să fie inimioara? Nu poate fi inimioara, pe aia cică am reparat-o în aprilie.

Să o iau de la început: sunt singură cuc și e numai vina mea. Lucrez într-o companie super faină, am un job de vis și sunt înconjurată de oameni minunați. Mă simt extraordinar de bine la birou. Apoi, la ora 18 când închid laptop-ul, parcă mi se oprește viața. Funcționez doar la birou; în afara lui pur și simplu supraviețuiesc. În weekend-uri nu lucrez și, nu credeam că voi spune asta vreodată, abia aștept să se sfârșească. Am fost libera de 1 Decembrie; primul meu 1 Decembrie liber. Ce naiba fac oamenii liberi de 1 Decembrie??? Eu am invitat-o pe mama la cafea în mall; așa o ieșire e mai rară decât eclipsele totale de soare. Apoi am stat în pat toată ziua; toți cunoscuții mei au lucrat, ce era să fac?!

Dar nu e asta chichița. Ideea este că sunt curtată de 2 bărbați chiar foarte drăguți. Problema este că ei nu reușesc să-mi provoace nici măcar o tresărire cât de mică. Nu poate fi normal! Amândoi sunt frumoși (bine, dacă s-ar mai îngrăşa puţin, ar fi ideali!), au job-uri bune (deşi nu mă prea văd nevastă de şef de abator ori operator cnc .. ce o mai fi şi ăla un operator cnc?), vârsta lor e relativ ok (deși sunt totuși prea „deodată cu mine”; dacă ar avea peste 30..). Acum ar merge numai bine replica aia veche a mamei: nu tot alege, ca apoi vei culege!

Sunt defectă, clar! Poate că încă îl aștept pe Făt Frumos.. cu el am, se pare, șanse mai mari să mă întâlnesc prin păduri decât prin micul nostru oraș. Deci, să vină primăvara o dată!

Și dacă nu pe el îl aștept, serios că nici eu nu mai știu ce vreau!

Cer oare prea mult când spun că vreau fluturi în stomac și artificii (chiar și pe tavan)?

fluturi

Lasă un răspuns

