Dacă anul meu s-ar ecraniza, l-ai privi?

Viața mea ar putea fi ecranizată cu succes. Poate voi scrie o carte în care voi mărturisi totul despre anul ce se apropie de final. Nu va fi pe gustul multora. Cunoscuții mei vor avea subiect de bârfă. Rudele mele se vor îngrozi. Și totuși aș publica-o. Și după ce un regizor renumit ar pune mâna absolut întâmplător pe ea și ar citi-o, aș sta alături lui alegând actorii și muzica ce ar putea reda cel mai bine anul acesta. Aș fi extrem de atentă să aleg actrița ce mă va juca; e musai să redea corect pseudo-fericirea ce am afișat-o cu succes în 2014.

Un an atât de libertin și dezinhibat pot să-l închei doar în abstinență totală.. așa, să mai echilibrez balanța. Nu am încă un final pe măsură. Am 31 de zile la dispoziție să-l obțin. Pardon, 30.. azi e gata.

Lasă un răspuns

