Ufff, ce bine că e complicat! :)))

Dacă am spus eu vreodată că viața mea e plictisitoare (deși nu cred că am spus asta, never ever), vă rog să mă iertați! Viața mea nu e plictisitoare și nu cred că va fi vreodată.

717896c6434fe986db1a2ec737afc6b3Spuneam că m-am îndrăgostit și spuneam că e complicat. Nu m-am înșelat, doar că lucrurile s-au complicat mai tare decât anticipasem. L-am cunoscut pe Făt Frumos într-un pub (notă mie: nu te mai îndrăgosti de bărbați pe care îi cunoști în cluburi.. evident, ceva nu poate fi în regulă cu ei). Ne-am plăcut și am hotărât să ne mai vedem. Am scris despre el aici. Știam că este într-o relație, dar nu făceam nimic rău.. erau cafele nevinovate.. și el mă căuta în aceeași măsură în care o făceam și eu. Asta până în dimineața în care l-am întrebat:

-Și.. ce ai făcut sâmbătă?

-… Starea civilă…

Acum mă pufnește râsul când mă gândesc. Atunci mi-a fugit pământul de sub picioare. Am suferit fix 2 zile. Mi-am înnecat amarul cu o sticlă de vin și muzică ciudată într-un pub obscur. Posibil să-mi fi înnecat amarul și gustând buzele unui necunoscut.. nu-mi amintesc nimic.. nu recunosc nimic!

Am ieșit cu amicul meu (care e de fapt un vecin, fost drăguț de-al meu de prin clasa a 8-a,cu care am rămas foarte apropiată și care nu este prietenul meu cu beneficii.. uff, ce credeați?!)și i-am povestit toată povestea cap-coadă: cum ne-am văzut, cum ne-am plăcut, etc.

-Vai fată dragă, tu numai de astea pățești! a râs.

-Zici tu??!!

Nu l-am mai văzut pe amicul meu până azi. A trecut o lună de atunci. El are iubita nouă, deci ne auzim mai rar și ne vedem și mai rar.

-Ia spune, ceva noutăți?

Prin noutăți, el vrea să spună: ceva mascul nou prin viața ta, dar unul despre care se merită să vorbim.

-Mda.. dar nush ce să zic. E complicat..

-Serios??? De ce nu mă mir?

Ok. De vreo 3 săptămâni am cunoscut un tip nou. Nici frumos, nici urât. E o companie foarte plăcută și chiar îmi place să vorbesc cu el. Nu mă deranjează deloc că e mai tinerel decât mine (asta da premieră: că nu mă deranjează adică; tinerei am tot avut). În schimb, e un pic complicat (evident!!). Tocmai a ieșit dintr-o relație și mai lungă decât cea în care am fost eu. Nu ar fi asta problema. Fosta lui iubită e sora prietenei mele din copilărie (nu mai suntem prietene de câțiva ani); e fiica femeii care ne vinde brânză, caș, slănină și alte bunătățuri de la țară. Mno, cum să ies cu el?! Dacă fosta lui soacră decide că vrea răzbunare și-mi otrăvește mâncarea? Eu nu pot trăi într-un astfel de stres!

Am fost ieri la luminație și am dat nas în nas cu ea (cu fosta lui soacră adică). Mă privea ciudat. Nu știe, nu știe nimeni.. și totuși mă privea cu ochii mici și strânși gen: griji, griji, că-s cu ochii pe tine.

Cum puii mei întru eu mereu în chestii de genul ăsta?

Bine, adevărul e că mă distrez de minune. Nici nu-mi pot imagina viața mea altfel decât e. Aș fi primul caz de moarte pe fond de plictiseală dacă nu aș trece prin atâtea.

Un gând despre &8222;Ufff, ce bine că e complicat! :)))&8221;

Lasă un răspuns

