Anul în care mi-a început viața

Cinam mai devreme cu prietena mea.. cea care nu judecă; care mi-a înțeles suferința deoarece trecea și ea prin exact aceeași suferință, în exact aceeași perioadă; care a renăscut apoi din propria cenușă și a devenit cea mai frumoasă pasăre Phoenix. Cu prietena mea cea frumoasă și fericită și împlinită.

De când e îndrăgostită, gătește mai pasional și experimentează mai mult. Folosește mereu vesela cea bună (nici nu știu dacă are și din aceea mai-de-toate-zilele). Mi-a zis: lucrurile sunt făcute pentru a fi folosite, și are dreptate! Știe că-mi place ceaiul de chimen și are mereu pregătită o carafă plină pentru mine (da, bem câte o carafă de un litru).

Prietena mea a trecut printr-o despărțire mai grea decât a mea. A suferit de două ori mai mult. Mi-am zis că nu e corect ca o persoană atât de bună să sufere atât. Pe măsura suferinței s-a întors și roata ei: de la suferință cruntă a ajuns la starea de fericire pură. Am fost geloasă la început: dacă poveștile noastre au fost la fel, de ce nu au fost așa până la capăt?

După cină am însoțit spre casă o altă prietenă care a luat masa cu noi. Rochița neagră cu bulinuțe, subțirică și fără mânecă, peste care-mi luasem un jerseu și o geacă nu mă încălzea prea tare. Conversația era plăcută și, deși mi-au înghețat toate cele, nu m-am grăbit. Vorbind cu ea despre ultimele mele luni și ultimele luni ale prietenei noastre, mi-am dat seama că nici eu nu sunt chiar nefericită. Da, este adevărat, eu nu mi-am găsit sufletul pereche (cum s-a întâmplat în cazul ei), dar și eu am trăit momente absolut minunate. Toți cei pe care i-am cunoscut încă de la începutul anului mi-au servit ca lecții sau recompense.

Acel nou-EL de care vorbeam în vară, deși nu a fost să fie EL, mi-a fost alături în cel mai greu moment din acest an: intervenția la inimă. Am avut câteva luni frumoase împreună.

Cel ce într-o seară s-a crezut proprietarul meu mi-a oferit primul Te iubesc și m-a învățat cum stă treaba cu pasiunea (aia adevărată).

Cel despre care spuneam că e mai complicat decât credeam a apărut în viața mea pentru a-mi arăta că nu sunt de gheață (cum credeam) și chiar sunt iar capabilă să iubesc.

.. și totuși am avut un an frumos .. și totuși nu am fost singură.. și totuși am fost și sunt fericită.. și nu duc lipsă de nimic.

 21a726beb80191b8aa8dead9873677f3

Vă doresc și vouă să simțiti liniștea ce o simt eu în acest moment.

Lasă un răspuns

