ENBATA

Despre „Enbata” nu pot scrie în grabă. „Enbata” m-a eliberat, mi-a dat voce și mi-a dat voie să-mi întind aripile. Momentul în care am scris primele cuvinte pentru „Enbata” mi-a schimbat viața. A fost exact ce aveam nevoie atunci. Continui să o fac din plăcere; a trecut de mult nevoia mea de eliberare.

Eu scriu de mult, dar nu am făcut publice nici una din poveștile mele. Pe „Enbata” am publicat povești dar și realitați. Le-am amestecat, le-am redus din intensitate ori le-am înflorit. Mă joc cu cuvintele și-mi face mare plăcere să fac asta.

Mulți cunoscuți mă întreabă care sunt dedesubturile poveștilor mele. Toate sunt bazate pe experiențele personale, dar pe unele le-am pus în altă lumină decât cea reală. Sunt multe câte le fac care ar șoca ori ridica semne de întrebare. Și DA, duc o viață foarte asemănătoare lui Carrie din Sex and the City, cu tot ce cuprinde ea, doar că într-un oraș fără zgârie-nori. Iar dacă pot să-mi inventez o altă realitate, de ce să nu o fac? Legea atracției spune că ceea ce gândim atragem. Poate voi ajunge să-mi trăiesc fanteziile.

Numele acesta „Enbata” l-am ales după un bar din Țara Bască (Spania). Tipic mie, ador barurile! Enbata a fost primul bar în care am băut cafea în Spania. În Enbata am văzut pentru prima dată bijuterii TOUS și m-am îndrăgostit iremediabil de ele. În Enbata m-am/ne-am refugiat în sâmbăta botezului nepoatei mele, când atmosfera din casă era mult prea agitată. În Enbata am mâncat prima tortilla de patatas.

Numele mi-a plăcut din prima. Credeam că se traduce „rață”, ori ceva de genul. Este de fapt denumirea în euskeră a unui vânt puternic aducător de furtună pe țărmul Spaniei ..vânt.. Ador vântul! Are deci legătură cu mine, l-am nimerit!

M-am întors în țară de câteva ore. Am fost plecată 7 zile în Țara Bască. Am revăzut Enbata. Cafeaua nu mai e atât de gustoasă, iar tortilla de patatas era încă pe foc când am plecat. N-am avut noroc, dar locul mă atrage în continuare deoarece are un aer aparte. Pentru mine, n-ar fi completă vacanța în Țara Bască fără o vizită la Enbata.

„Enbata” a devenit o parte importată din viața mea. Și va mai rămâne așa.. o vreme.

ENBATA

 

 

2 gânduri despre &8222;ENBATA&8221;

  1. Pingback: Dușmanul meu | Enbata

Lasă un răspuns

