„Pinterest” mă înțelege (și susține?)

Azi dimineață la 2:35 mi-am deschis laptopul. Mă întorsesem din oraș și aveam chef să ascult o anume melodie pentru că îmi rămase în minte ultima melodie (idioată) ascultată în club. Nu am găsit melodia, în fine!!!

Îmi sărise somnul așa că m-am întins cu treaba și m-am pus să-mi citesc mail-urile. Ca niciodată, am dat click pe mail-ul săptămânal de la Pinterest. În cap de listă erau următoarele 2 propuneri din partea lor. Coincidență?

Mail 2 noaptea

Nu mai cred de mult în coincidențe. Cred doar în destin.

Lasă un răspuns

