De ce (uneori) nu e bine să fii o lady

2058039c9d093d940d1f6733c757d6aeTe-au călcat în picioare, ai fost preșul lor. Ei: bărbații din viața ta, șefii ori prietenii tăi, au trecut peste tine spre binele lor. Tu n-ai ripostat; ai acceptat cu maturitate ce ți s-a întâmplat, ai închis în tine tot ce ai fi vrut să le spui. Exact când n-a mai fost cazul, ai răbufnit. Sincronizarea și, cel mai probabil, persoana au fost alese greșit.

Eu zic să-i torni paharul ăla în cap și să-i arunci la gunoi lucrurile, dacă asta simți că vrei să faci. Trimite-i mail-ul ăla pe care toți colegii tăi se tem să-l scrie. Spune-le verde-n față ce te doare. Nu fi o lady de dragul publicului. Fii nebună, scoate afară tot! Vor uita și de nebunia asta momentană a ta… la urma urmei, cât timp poți fii subiectul principal de bârfă?

Eu am ales să fiu o lady. Am acceptat fără să ripostez prea mult ce mi s-a întâmplat. Am considerat că sunt mai deșteaptă eu dacă nu mă crizez ca restul. Am greșit. Azi au ieșit deasupra toate câte le-am îngropat și m-am trezit zbierând (mai tare decât știam eu că pot) la telefon. Am zbierat exact către cine îmi doream, subiectul în discuție a fost mai mult decât important, doar că țipetele mele au fost tardive.

Fii crizată azi (dar fii o lady, fă-o numai între patru ochi, ori într-un schimb privat de mail-uri); cere-ți iertare mâine. Dacă stai și taci nu o să-ți ridice nimeni statuie. Si nici nu o să te simți cu nimic mai presus dacă îi lași pe toți să treacă peste tine. Scoate afară tot azi altfel riști (ca mine) să o faci când nu mai afectează pe nimeni și, deci, nu mai rezolvi nimic.

sfat

2 gânduri despre &8222;De ce (uneori) nu e bine să fii o lady&8221;

  1. De fapt, eu sunt de parere ca treaba asta e cu doua taisuri. Daca eu sunt cea crizata, imi sar toti in cap, fiindca ma enervez din orice si fac din tantar armasar. Daca taci si accepti sa fii batjocorita, nu e ok nici asa, si tot vei fi judecata, dar nimic nu se compara cu o serie de injuraturi spuse in gura mare care parca te elibereaza de tot ce ai adunat pana atunci, si ti-e egal de ce spune unul si altul. :))

    • Uite, eu am scos azi câțiva sfinți din calendar. Am urlat cât am putut (statea de mult în mine). Dar am făcut-o între 4 urechi.. ca nu ma pot abține totuși de la lady-act :)))

Lasă un răspuns

