Viață 9, inimă 9, casă 9

De mult așteptam să fac pasul acesta. Așteptam momentul oportun. Prin martie eram hotărâtă rău de tot, dar se apropia intervenția la inimă și mi-am zis că amân până îmi revin. Ocazia cea mare a apărut în urmă cu 2 luni. Amicul prietenilor mei avea o garsonieră ce tocmai se eliberase. Nu era cea mai modernă, prețul era bun și proprietarul cumsecade. Adjudecat! Mă mut în chirie!

d78e44e879fd1afdbb632c8d32c19f0eContrar părerii celor mulți, nu m-am mutat în urma unei serii de certuri, nu m-a scos nimeni cu forța din casa părintească. Am mai locuit în altă parte (cu fostul, remember?). Dar fraților, am 27 de ani, merg pe 28 … era cazul! Mi-am dorit tare mult să fac asta, să încerc. Nu am cel mai bun salar, dar calculele de pe hârtie îmi spun că mă voi descurca. Da, știu, alealalte calcule nu prea ies.. n-am ajuns la ele încă.

Bun, și în urmă cu 2 luni am venit să văd garsoniera ce tocmai se eliberase. Privesc acum în jurul meu și nu recunosc mai nimic din ce am găsit atunci. Era greu de crezut că aici locuise o familie înainte. Am prins curaj și mi-am zis că o fac eu să fie a mea. Am început într-o sâmbătă, pe la amiază. Mă întorsesem de la un interviu pentru un job care a mers mai mult decât prost. Am început cu o partidă bună de dat la rațe și am continuat cu curățenie generală.. adică am aruncat tot. Mi-am zis că o casă în care îți storci mațele în voie e o casă în care poți locui. Renovarea a durat 2 luni. Mai mult am stat decât am lucrat, dacă stau să-mi amintesc că în perioada renovării eu am plecat în concediu.

10484453_730812130315929_7292516643803674651_nDe o săptămână m-am mutat la casa mea.. Ce interesant sună!.. E liniște și sunt toată ziua cu zâmbetul pe buze (parcă o aud pe mama în fundal: „Stai să vină facturile, apoi vezi dacă mai râzi”). Am renovat-o, dar tot nu e nici pe departe ultimul răcnet. E sub medie chiar, dar e a mea, și asta valoreaza mult mai mult! În 2 zile ploioase m-a apucat iar zugrăvitul (asta după episodul cu peretele curățat cu pânza de bomfaier). Am aruncat în seara asta trafaletul, pensula și mănușile. Dacă mai plouă mult, redecorez iar tot.

Merg zilnic la ai mei. Nu stăm departe și mi-e chiar în drum să trec pe la ei. Nici nu aș putea face altfel. Seara trecută m-am întors acasă cu un taxi și mi s-a părut așa ciudat când nu a virat șoferul pe strada copilăriei mele. Deși stau în același cartier, aici totul e radical diferit. Sincer, unde mai vezi în fața blocului 4 cai frumoși prestând muncă în folosul comunității? (tundeau gazonul sau luau cina.. alege tu varianta preferată)

Petrecerea de casă nouă nu am dat-o încă. Nici pe noul-EL nu l-am invitat să doarmă la mine (și chiar s-a supărat pentru asta!). Vreau să umplu toate colțurile casei cu energia mea, vreau să mă obișnuiesc cu mine. Vreau să binecuvântez eu casa mea.

fluturi centralaDeja mi-e tare dragă. Voi fi extrem de fericită aici!

2 gânduri despre &8222;Viață 9, inimă 9, casă 9&8221;

Lasă un răspuns

