O burlacă în concediu

Noul-EL a rămas cu treabă în Capitală pentru 2 zile aşadar primele mele 2 zile la mare le-am petrecut ca burlacă. Nu a părut aşa un lucru greu când am stabilit să ajung eu prima la mare.
Bun, luni dimineața am ajuns în Costineşti. Eram 5. Marți a mai ajuns un cuplu astfel că grupul nostru era format din 3 cupluri …şi eu. Să revin la luni dimineața.
Ne-am schimbat repede şi ne-am grăbit spre plajă. Pentru prima data, geanta mea de plajă era uşoară şi eram tare mulțumita de asta. Până să ajungem pe plajă, ne-am oprit să mâncăm. Toate mesele erau pentru 4 persoane. În plus fiind, ne-am îngrămadit şi am intrat cumva şi eu. Ceilalți şi-au comandat câte o porție pe care, mare fiind, au împărțit-o. Mie mi-a rămas mâncarea, eu nu am avut cu cine o împărți. Nu-i bai, am luat-o la pachet şi am mâncat şi pe plajă.
image
La plajă m-am chinuit să aşez prosopul pe nisip din cauza vântului. Mi-am întins apoi crema de plajă cum am putut. În apă m-a „agățat” ospătarul de la o terasă din apropiere, aflat în ziua lui liberă. A fost totuşi ok, ne-am jucat volei în apă şi am primit atenție exclusivă. Pe seară, la masă, s-a repetat figura cu mâncarea. A apărut ospătarul în mulțimea din fața terasei unde cinam şi m-am ferit de privirea lui.Am rămas apoi cu toții la plimbare. Aleile de promenadă erau pline. În furnicarul  de oameni, eu nu eram ținută de mână. Aveam impresia că toți în jurul meu au pe cineva. În seara aceea am simțit cu adevărat că mi-e dor de noul-EL.
Marți a sosit şi al treilea cuplu. Eram înconjurată de dragostea altora. Seara am vizitat toți Mamaia şi, la întoarcere, ne-am oprit la o terasă pe plajă. Era 2 noaptea, lume puțină şi muzică bună. De nicăieri a apărut ospătarul care a sărit pe mine ca lupul pe pradă. După câteva dansuri, mult prea apropiate, am decis să îl lăsăm să danseze şi cu altele, iar noi ne-am întors la hotel.
E greu să fi burlacă la mare sau oriunde altundeva în concediu. Oricât de apropiată esti de prietenii tăi, pentru ei eşti totuşi (fară intenție) a şaptea roată la căruță. Acum m-am gândit la sentimentele Serenei mele, burlacă de ani buni. Dacă am făcut-o să se simtă în plus, fără să intenționez, îmi cer azi scuze.
Dar hei, azi se termină singurătatea. Noul-El e în drum spre mine.

Lasă un răspuns

