Eu sunt lozul lui

Iubesc diminețile astea leneșe de duminică. Ciripitul păsărilor m-a trezit împreună cu sunetul apei din firicelul de râu din apropiere și o rază de soare căzută fix pe obrazul meu. Am deschis ochii și am privit camera. Azi părea altfel, mai luminoasă și mai primitoare decât în alte dimineți. Mi-am pus pe mine rochia albastră cu dungi roșii și am coborât în bucătărie. Pe el l-am lăsat moțăind.

afe4d36dd9d4462fa9b27b14f4ecee1dCățelul s-a bucurat mult să mă vadă. Ne-am mădărit câteva clipe și apoi l-am lăsat să iasă. Mi-am făcut o cafea, am adăugat lapte și zahăr cât să fie perfectă și am ieșit pe terasă. Cățelul se tot învârtea în jurul cozii, ca într-un final să o prindă. Vântul adia destul de tare și apleca bambusul din fața mea. Clopoțeii de vânt cântau o melodie frumoasă. El s-a trezit între timp și mi-a pregătit micul dejun. Fericirea asta simplă îmi lipsea.

10516957_819129124773621_1770453161_nUneori nu am nevoie de mai mult de atât. Uneori cer luna de pe cer. Dacă va ajunge să mă înțeleagă cum sunt cu adevărat va știi că a tras lozul cel mare. Și dacă nu voi fi lozul lui, nu-i bai, norocul îi va surâde altuia.

Liniștea cu care mi-am început ziua mi-a permis să mă gândesc la toate lucrurile noi și vechi din viața mea; să triez lucrurile importante de cele lipsite de rost. În dimineața asta am înțeles că am tot viitorul în față. Am început să visez weekendul următor când voi fi pe malul mării. Oamenii noi aduc experiențe noi.

Un gând despre &8222;Eu sunt lozul lui&8221;

  1. Pingback: 12 luni, 9 greșeli (necesare) | Enbata

Lasă un răspuns

