Între ieri și mâine

Image

Uneori ochii trebuie să stea închiși pentru că e mai sănătos așa. Uneori trebuie să-ți asculți doar instinctul. Uneori trebuie să-i permiți inimii să preia controlul. Uneori trebuie să te lași dus de val.. chiar dacă știi că e foarte posibil ca valul să te izbească de stânci. Uneori trebuie să faci lucrul ăla de care știi prea bine că e greșit.

Și știi de ce trebuie să faci asta? Pentru că fiecare moment e unic și nu o să te mai întâlnești cu el altă dată. Trebuie să faci asta pentru că nu întinerești, pentru că nu te poți întoarce în trecut. Șansele vin rar de două ori sub aceeași înfățișare. Fă ce-ți dictează azi inima, nu te mai gândi atât la părerea celorlalți. Altfel, mâine vei regreta.

Ieri am fost între trecut și viitor. Ieri m-am lăsat condusă de dorință și nu de rațiune. Mâine e încă un mister. S-au deschis mai multe uși. Un prieten îmi promitea săptămâna trecută că începe el lanțul lucrurilor bune din viața mea. Și asta a și făcut. După contribuția lui, atât de valoroasă spiritual și material, adusă vieții mele (despre care nu pot vorbi încă), azi au urmat și altele. Deși experiența zilei de ieri mă face și azi să tresar, și ziua de mâine mă bucură nespus, azi aleg să fiu fericită cu alegerile făcute. Bune ori rele, sunt alegerile mele. Păcătoase sau nu, mă reprezintă. Îmi recunosc slăbiciunile.

Nu întineresc. Dacă azi nu-mi urmez inima, atunci când?

Uneori, ar trebui să mai închid și eu ochii… Prea multe văd.

2 gânduri despre &8222;Între ieri și mâine&8221;

  1. Pingback: De ce plătesc eu chiria cu drag | Enbata

Lasă un răspuns

