Stop! El a schimbat brusc direcția

1758044c6f9f5609b79f6e77bdcaf984

Oamenii renunță la oameni. Brusc. Fără motiv. Fără explicații.

Mi s-a întâmplat și mie cum li s-a întâmplat și altora. În ultimul an am auzit asta de prea multe ori. De fiecare dată, vestea a venit ca un fulger deoarece a fost vorba de cupluri pe care mi le imaginasem îmbătrânind împreună, oameni croiți unul după celălalt. Am ajuns la concluzia că lumea a înnebunit. Cumva, parcă s-au deschis granițele sexului. Totul e permis, cu oricine și oricând.

Am văzut bărbați care s-au îndrăgostit brusc, bărbați care în urma unor aventuri pasagere au ajuns la concluzia că ce au acasă nu mai este de actualitate, bărbați care au vrut pur și simplu altceva. Am văzut și două cazuri în care ele au fost cele care au schimbat brusc direcțiile. Din toți aceștia, un singur el s-a întors plângând la ea; și ea l-a primit.

În lumea în care trăiam (aia roz și pufoasă), eu credeam tot. Aveam atâta încredere încât aș fi făcut orice pentru noi, pentru binele nostru suprem. Am crezut atât de mult încât am ajuns să nu mai cred nimic. Am crezut până a schimbat direcția.. și, chiar și după, încă l-am crezut o vreme.

Înțeleg dorința de diversitate, am trecut și eu prin asta, dar care sunt motivele care duc la o schimbare atât de bruscă? Mi-a spus că sunt minunată, că am oferit tot ce-și poate dori un bărbat, dar, chiar și așa, vroia altceva. Altceva, ce?! Cu siguranță el încă nu are răspunsul. Probabil nu-l va avea niciodată. Încă nu e fericit, așa cum caută să fie. În schimb, eu știu în continuare ce vreau. Cel alături de care vreau să se întâmple va fi un altul, dar dorința mea rămâne aceeași. Gusturile mele, dorințele mele, visele mele sunt aceleași. De ce eu știu si el nu?

Dar nu despre el vroiam să scriu. I-am promis că nu o voi mai face.

Valul ultimelor despărțiri m-a pus pe gânduri. Cea mai recentă m-a șocat și afectat într-un anume fel. Nu pot scrie despre asta. S-a încheiat, cu această ocazie, și o etapă recentă și absolut necesară din viața mea. O etapă fericită și plină de lecții de tot felul. O etapă a cărei amintire vine sub forma unui parfum pe care îl mai simt din când în când.

Oare din ce aluat sunt făcuți bărbații ăia care știu exact ce își doresc? Cum îi recunosc? Și, foarte important, de ce am eu magnet numai la nehotărâți?

Lasă un răspuns

