AMR – 2 ani

ImageÎn seara asta am sărbătorit sfârșitul primului an de radiologie (Școala Postliceală, specializarea Asistent Medical Radiologie, mai precis). Plănuiam seara asta de … hmmm… o lună, cred. Am trecut prin luni grele de practică, luni pline, haotice. Am început totul de la 0. M-am transferat în ultima clipă la această specializare. Mi-am împărțit toate zilele între magazinul în care lucrez și policlinica la care efectuam practica. Am trecut dezamăgită prin perioada de convalescentă, în urma intervenției la inimă, știind că rămân în urmă. Am tras tare apoi și am recuperat. Săptămâna asta am efectuat ultimele ore de practică din acest an școlar. Nu părăsesc policlinica însă; voi face voluntariat pe perioada verii.

Cu ceva timp în urmă am căutat idei haiose de cadouri pentru cei din radiologie. Pentru că am colaborat de 8 martie cu băieții de la Fyves, și am fost foarte mulțumită, am ales și cu această ocazie să pregătesc tricouri pentru colegii mei. Au ieșit tare bine și abia așteptam cina. De dimineață bună mi-am sunat colegele și le-am anunțat că ținuta va fi formală, că doar nu vom merge la restaurant în jeans și teniși (deși ele așa ar fi vrut). Azi am fost toată ziua la magazin, așadar m-am pregătit acolo.

Ne-am văzut la restaurantul unde, câteodată, cinez cu familia. Toți am întârziat. Din grup au lipsit 2 colegi, absențele le-au fost motivate probabil. A fost o seară amuzantă, relaxantă. Ținuta formală nu ar fi fost necesară ( scuze fetelor! ).

Recent am realizat ce alegere bună am făcut când, în grabă, semnam cererea de transfer din motive subiective. În ciuda tuturor obiecțiilor din partea celor dragi, am semnat cererea aceea fără să clipesc. Acum, pentru prima dată în viață, simt că mă pricep la ceva anume, simt că mi-am găsit locul. Deși sistemul medical românesc trece prin multe greutăți, am speranța că pentru mine va fi bine.

Mă așteaptă alți 2 ani de foc. Dar dacă în următorii 2 ani voi ajunge să cunosc oameni asemenea celor alături de care am cinat în seara aceasta, sunt cu adevărat norocoasă.

Lasă un răspuns

