Muzică pentru suflet

Mă îndrăgostesc ușor de muzica bună. Viața mea se poate reda prin melodiile ce o umează. Am mai scris eu despre muzica din viața mea.

De fiecare dată când scriu, ascult același mix chill out. Nu știu de ce, dar fără el nu-mi ies cuvintele. Mixul are peste 2 ore de muzică bună și, evident, știu exact ce urmează. Printre melodiile de acolo, am remarcat una în mod special. Nu știu de ce, dar abia recent am căutat-o ca întreg (eii, de știam eu mai devreme ce pierd…). Nu am aplicații instalate pentru recunoașterea melodiilor, așadar am căutat melodia după text. Am găsit-o destul de repede, am ascultat-o și am rămas la fel de îndrăgostită.

Aceasta este videoclipul oficial. În respectivul mix, melodia este aproximativ la fel:

Totuși, după ce am ascultat-o, mi-a atras atenția o sugestie a aceleași melodii, dar în varianta acustică. Nu prea mă dau eu în vânt după variantele acustice. De data asta, am avut însă curiozitatea să o ascult. Am rămas fără cuvinte. Mi s-a făcut, efectiv, pielea de găină.

Ascultând-o, m-a făcut să visez. Am simțit o emoție pe care nu o pot explica. Cu toate că textul nu e unul fericit, mie mi-a dat o stare euforică și nu o văd ca pe o melodie tristă.

..When the big wheel starts to spin/ You can never know the odds/ If you don’t play you’ll never win..

Cel mai probabil, de acum voi asocia melodia cu blogul. Fără de ea, multe cuvinte n-ar fi aici.

2 gânduri despre &8222;Muzică pentru suflet&8221;

Lasă un răspuns

