Uneori (azi) sunt răsfățată

Spoiled

Ziua de azi a fost numai despre mine. M-am trezit târziu, mi-am pregătit un mic dejun delicios, am copt apoi brioșe cu scorțișoară. În ultima vreme mi-am băut cafeaua doar în oraș; azi am ales să o beau acasă, în pijamalele roz cu ursuleți. Pe la amiază am făcut o baie fierbinte: o lumânare parfumată și o carte bună mi-au ținut companie. Spre seară m-am răsfățat cu un masaj și o porție de căpșuni.

Image( Brioșele mele perfecte! )

Azi a fost ultima zi de concediu medical. De mâine mă întorc la muncă; abia aștept! În mod normal nu aș fi atât de fericită că trebuie să merg la muncă (cred că toată lumea simte la fel când se întoarce din concediu), dar a trecut o lună!!! Vreau să văd oameni, vreau să vând pantofi! Vreau să fiu productivă. M-am săturat de patul meu, de camera mea și de liniștea asta.

În această lună am avut timp să: îmi organizez (în sfârșit) dulapul și camera, să îmi organizez pantofii în cutii și pe sezoane,să fac rost și să transcriu toate cursurile ce nu le aveam, să vizionez toate cele 6 sezoane din „Sex and the City” + cele 2 filme, să îmi schimb tonul de apel și să personalizez tonurile de apel pentru prietenii speciali, să citesc cărți bune. Am avut timp să accept trecutul, să mă bucur de prezent și să nu mă mai emoționez pentru viitor. Am avut timp să fiu alături de prietenii mei în momentele lor grele. Am avut timp să fiu recunoscătoare pentru experiența prin care am trecut și să îmbrățișez săntatea recent câștigată.

Cu toate astea, azi nu am avut chef să cos nasturele ăla ce mi-a căzut ieri în parc în timp ce mâncam o înghețată și care m-a lăsat cu o „gaură” mare tocmai în mijlocul cămășii. Azi nu am vrut să organizez, ori să curăț. Azi m-am răsfățat singură. Ar trebui să o fac mai des.

Mâine mă întorc la haosul organizat în care singură m-am băgat când m-am înscris la școală, știindu-mi orarul la magazin. Mâine totul revine la normal. Și abia aștept. E prima (și probabil ultima) dată când spun că aștept să mă întorc la muncă. Așa și este.

La urma urmei, presupunând că ar mai fi fost, câte sezoane aș mai fi putut viziona? 🙂

Lasă un răspuns

