O mică răscruce de drumuri

Să fie ăsta punctul de cotitură, momentul ce va schimba tot? Nu mă pot liniști, nu pot găsi fericirea încă. Mai am mult până să mă pot așeza liniștită. Poate o zic doar așa pentru a-mi justifica faptele. Care fapte? Nu s-au întâmplat încă, deși mi le-am imaginat. Îmi complic singură existența, știu asta. Poate o fac tocmai pentru că nu vreau încă să fiu realmente fericită.

Am cunoscut persoana care mi-a luminat zilele acelea grele. A apărut din senin, în urma unei întâmplări ciudate. Am întrebări cu privire la felul în care ne-am cunoscut, dar nu i le-am adresat. Îi recunosc rolul din acel moment al vieții mele. Mă știa de o săptămână, dar mi-a fost alături pe întreaga perioadă a intervenției și apoi a recuperării. A fost acolo fizic și sufletește. Nu avea nici o obligație și nici o datorie să o facă; eram doar tipa ce îi fusese prezentată într-o noapte într-un pub.

Aș fi putut să mă îndrăgostesc de el, dar observ că nu am făcut-o încă. Sunt prea rațională se pare. La primul semn suspect, aleg să mă retrag prima. Nu pe el în caut, nu e el acel EL. Sau nu mă pot eu hotărî încă în privința asta. Poate vreau să mai greșesc încă și abia apoi să văd adevărul.

Cred că am nevoie să-mi limpezesc gândurile. Dar pentru asta eu nu am nevoie de o pauză, ci de răspunsuri. Nu sunt nefericită, sunt confuză. Sau speriată? Începuse să-mi placă doar compania mea și apoi a apărut și am trecut de pe modul „eu” pe modul „noi”. E înfricoșător. Poate că vroiam un semn suspect. L-am atras și l-am primit. Aveam nevoie de el (de semn) pentru că încă nu sunt împăcată cu felul în care ne-am cunoscut. Am nevoie de răspunsuri și le voi primi. Nu de la el; dar le voi primi. Spuneam că nu mai vreau explicații plauzibile.

Dacă asta îmi spune instinctul, înseamnă că nu poate fi greșit? Ori dacă e greșit, îmi asum greșeala… dar am nevoie de răspunsuri.

Image

Lasă un răspuns

