Despre relații și coafuri

După despărțire primul sfat primit a fost: Să nu cumva să-ți faci ceva cu părul!

Poftim? Eu căutam ghidul de supraviețuire post-despărțire și, în loc să primesc adresa anticariatului ce-l deține, eram sfătuită să evit vizita la coafor?!?! Ce prostie mai era și asta?

Se pare că nu e chiar așa o prostie; unele femei merg la coafor după o despărțire. O fac din pură răzbunare, evident: bărbații trebuie să vadă ce au pierdut! Astfel, femeile ajung să își schimbe radical coafura și culoarea părului.

Image

Păi și nu e asta greșit: să te transformi în cea mai frumoasă variantă a ta după ce EL nu mai este lângă tine? De ce greșesc unele femei atât de tare? Oare nu ar fi fost o astfel de schimbare benefică, dacă nu chiar necesară, în cursul relației? Poate că da, ori poate că nu; chiar nu am răspunsul la întrebarea asta.

Eu am ales să trec prin perioada post-despărțire cu cartea-n mână (obiceiurile vechi mor greu). Nici prin gând nu mi-a trecut să fac o schimbare radicală. Schimbarea radicală o făcusem cu mai puțin de un an înainte de marele final. Eu, brunetă din naștere, cu părul virgin încă în fața vopselelor, m-am prezentat la salon și am spus: Vreau să fiu blondă, azi. Și am fost! Evident, părul meu nici azi nu este fericit de alegerea făcută, având în vedere ce a însemnat schimbarea asta pentru el. Drept răzbunare pentru ce i-am făcut, părul meu (despre care cred sincer că are personalitate proprie) lasă urme oriunde merg, dovezi bălaie incontestabile ale prezenței mele. Așadar, aviz amatorilor, nu-s bună de amantă, că las urme 🙂 .

Despre mine cred că nu sunt nici pe departe ca alte femei. Prietenul meu de ceașcă mi-a spus azi: Tu ești originalul, celelalte sunt copii. Clar, schimbarea asta a mea nu a influențat cu nimic rezultatul final al relației. Asta nu însemna însă că trebuia să redevin vechea-eu. Blondă și năpârlind, am mers înainte.

Sunt la începutul a ceva, nu mă pot pronunța încă, dar e fericirea în starea cea mai pură. Și mă bucură ceva-ul ăsta nespus.

Cred că e momentul să mă programez la coafor.

Image

3 gânduri despre &8222;Despre relații și coafuri&8221;

Lasă un răspuns

