Fericirea mea

image

Cred că mi-e teamă de fericire. Mi-e teamă că o voi cunoaşte şi apoi va pleca, cum a mai făcut-o.

Ultimele 2 zile mi-au fost fericite şi-am simțit şi fluturi în stomac şi a fost tare bine. Dar mi-e frică şi aleg să fug. Iar „fuga” mea  este împărtăşirea informației. Aleg să spun cu voce tare că sunt fericită pentru că ştiu că atunci când fac asta îmi atrag singură ghinionul.

Deci DA: am fost fericită 2 zile, cu fluturi şi tot tacâmul. Si DA: NU voi mai fi. Pentru că e mai bine aşa…

Aiurea mai e şi maturitatea asta: nu te mai arunci aşa uşor în gol când nu vezi plasa de siguranță.

4 gânduri despre &8222;Fericirea mea&8221;

  1. Eu am o vorbă, poate încerci s-o aplici în căutarea fericirii tale: „Mai întâi mă arunc şi apoi îmi construiesc aripile”. Eu o aplic atunci când fac ceva nou în viaţa mea, dar îmi pregătesc acţiunile pentru a înfrunta un risc calculat. Ce părere ai?

  2. Pingback: 12 luni, 9 greșeli (necesare) | Enbata

Lasă un răspuns

