Prietenii de ceașcă

Image

În haosul ultimelor zile mi-am format un nou obicei, foarte foarte plăcut. (Aproape) În fiecare dimineață îmi servesc cafeaua alături de doi prieteni ce m-au primit în viața lor. Mă trezesc de dimineață bună, fug la cafenea pentru porția zilnică de bunădispoziție și cafea, apoi îmi încep haosul organizat în care singură m-am băgat (și-mi place, numai că trebuie să mă plâng și eu un picuț că vai ce greu mi-e!, altfel parcă n-ar avea sens să trec prin el  🙂 ).

Diminețile acestea petrecute în spatele ceștii de cafea, alături de cei doi prieteni, m-au făcut să-mi întăresc convingerea că, într-adevăr, viața îți pune înainte exact ce ai nevoie. Iar eu aveam nevoie de compania lor, cafea bună și cornulețe cu ciocolată.

El este un vechi prieten despre care mereu am spus că e cel mai bun om de pe fața pământului. Ne cunoaștem de vreo 5-6 ani. Este genul acela de prieten disponibil la orice oră, care știe mereu să facă haz de necaz. Nu cred că l-am auzit vreodată înjurând (pe când mie îmi zboară porumbeii destul de des – încerc să mă corectez – ). În ultima perioadă m-a condus de câteva ori acasă în noua lui mașină, subiect numa’ bun de bârfă în rândul vecinilor de la bloc: na, uite și pe asta, nici n-a scăpat bine de celălalt și hopa cu unu’ cu o mașină mai jmecheră.

Pe ea am cunoscut-o datorită lui. Din vedere o știam, dar nu personal. Este o femeie foarte frumoasă, căsătorită și cu bebe pe drum. Tot auzeam că e minunată, apoi am cunoscut-o și m-am convins. Este o femeie atât de pozitivă că te molipsește. Când râde, râde și cu ochii. Citește mult și este o bună cunoscătoare a oamenilor. O cunosc de prea puțin timp, și totuși parcă de mult. Mi-e tare dragă. Mi-a dăruit o carte, cel mai de pret dar pe care puteam să-l primesc eu – iubitoarea de cărți.

Azi scriu pentru ei, prietenii mei de ceașcă. Le mulțumesc că au apărut în viața mea când aveam atâta nevoie de ei și declar oficial că fac parte din grupul îngerilor mei!

Image

7 gânduri despre &8222;Prietenii de ceașcă&8221;

  1. Pingback: Despre relații și coafuri | Enbata

  2. Pingback: Talismanul barmanului | Enbata

Lasă un răspuns

