Singură, dar în proprietatea cuiva

Bărbații văd femeia ca pe o proprietate. Indiferent că e vorba de iubită, nevastă sau amantă, odată intrată în viața lui, femeia face parte din avere. Indiferent că e reședința principală ori casa de vacanță, femeia va fi îngrădită preventiv împotriva amenințărilor exterioare. Am descoperit asta pe pielea mea și nu pot spune că mi-a displăcut.

Proaspăt reîntoarsă în jocul ăsta al căutării dragostei (zic proaspăt deoarece eu mi-am permis mie să fac asta doar de puțin timp), am început să cunosc bărbați din cercuri diferite celor în care mă învârteam. Pe unii i-am păstrat aproape, pe cei mai mulți nu. Nu sunt foarte pretențioasă, dar știu ce vreau.

M-am revăzut, neplanificat, cu unul din cei cu care am ieșit recent. Totul a început cu un pahar de vin la tejgheaua barului. Eram la o poveste cu Serena a mea, nu aveam masă și nici nu vroiam deoarece nu plănuiam să stăm prea mult. Pub-ul a început să se aglomereze, volumul muzicii să creasă și lumina să fie difuză. Ne-am revăzut în fața tejghelei. Cu el am rămas într-o zonă de prietenie, zic eu. Un pahar de vin s-a transformat în repetate shoot-uri. Am depășit cu mult ora la care plănuiam să fiu acasă. Mă simțeam bine, râdeam în stânga și-n dreapta. Simțeam că sunt privită și-mi făcea plăcere. Așa am descoperit că în jurul meu era un mic gard preventiv peste care se aruncau priviri insistente din partea unui ins. Nu eram conștientă nici de existența gardului și nici de privirile insului.

„Proprietarul” și-a apărat repejor „proprietatea”. Fără să aștepte, după ce insul mi-a privit mult prea insistent posteriorul, proprietarul gardului meu l-a abordat și i-a spus că sunt în proprietatea lui. Scurt și la subiect. Apoi și-a confirmat posesia cu un sărut (neașteptat) în văzul insului și a tuturor celorlalți din pub. Când l-am întrebat de ce m-a sărutat, mi-a răspuns:
-Păi tu nu ai văzut cum te privește ăla?
-Nu!
-I-am zis că ești viitoarea mea nevastă, și a râs în hohote.

Image
Am început și eu să râd. M-am amuzat teribil.
Insul m-a întrebat apoi dacă într-adevăr mă mărit.
-Nu recunosc nimic! și i-am arătat că pe degetele mele nu tronează un inel.

Mi-am luat apoi „logodnicul”(„proprietarul”) de mână și i-am dat voie să mă conducă acasă.

3 gânduri despre &8222;Singură, dar în proprietatea cuiva&8221;

  1. Pingback: Talismanul barmanului | Enbata

  2. Pingback: 12 luni, 9 greșeli (necesare) | Enbata

Lasă un răspuns

