A doua duminică din martie

Mă lăudam săptămâna trecută că, dacă iese soarele azi, o scot pe Bici din garaj.

Ieri, a fost o vreme superbă. A fost cald și bine (deci, s-a spulberat mitul meu cu vremea proastă în weekend-ul liber), dar eu îmi reveneam după petrecerea de vineri. Nu-mi ardea mie de plimbări în parc. Pe lângă asta, nici Bici nu era în cea mai bună condiție: la sfârșitul toamnei am închis-o în garaj, fără să o acopăr cum făceam în alți ani. A adunat săraca peste iarnă o grămadă de praf.

Am avut însă ajutor de nădejde: verișorul! A trecut ieri pe la garaj să-l ajute pe tata cu una-alta. Știind că e acolo, dar aflată în imposibilitatea de a mă urni din pat, l-am sunat să-i verifice frânele și aerul din roți. Verișorul, scumpul de el, a și curățat-o.

Azi m-am trezit pe la amiază. Din patul meu se zărea o zi superbă. Gata, mi-am zis, ies! Tata mi-a adus-o pe Bici până sub geam. Mama a insistat să mă îmbrac gros pentru că bătea un vânt destul de rece. Dar eu iubesc vântul mami! Am ieșit afară, am pedalat vreo 200 m și apoi am înghețat.

Image

Spre norocul meu, chiar în momentul conștientizării că avea mama dreptate, a sunat un prieten să mă anunțe că în cel mai scurt timp mergem să prăjim o slăninuță. Dacă tot eram afară, am încercuit cartierul cu Bici, cât să simt și eu că am pedalat.

Așadar am pedalat, 10 minute ce-i drept, dar am pedalat! Apoi am prăjit slăninuța, m-am distrat cu aplicația Rando și am cules flori. A fost o duminică frumoasă!

Image

Image

Lasă un răspuns

