7 martie

Image

Ziua de după petrecere e cea mai grea: soarele e mereu prea puternic, sunetele mult prea ascuțite și fresh-ul de portocale trebuie făcut pentru că nu te așteaptă cuminte pe masă dacă ești burlacă.

Deși mă pregăteam pentru petrecerea de aseară de ceva timp, ieri aveam sentimentul că nu va fi cine știe ce. O ieșire cu fetele, într-o ținută mai ieșită din comun nu mai părea o idee așa bună. Alături de Serena a mea, hotărâsem să purtăm fuste tutu, în genul celei purtate de Carrie Bradshaw („Sex and the city”) și tricouri cu mesaj. Părea amuzant. Zis și făcut: materiale, croitoreasă, tricou la imprimat, pantofi asortați, cercei din Franța.

Ieri însă m-au copleșit emoțiile: trăim într-un oraș mic unde fetele nu se îmbracă așa. Urma să fim de râsul tuturor, asta gândeam. Nu i-am spus prietenei mele, de teamă că o să fie de acord cu mine. Și ea gândea la fel; am aflat apoi. Pe la 8 seara am început să mă pregătesc; eram invitată la cină după ora 9: machiaj simplu, părul ciufulit aiurea (încă nu știu să folosesc noua mea placă). M-am privit scurt în oglindă, am rugat-o pe mama să-mi facă două poze (erau promise surorii mele din Țara Bască) și am plecat.

Cina am servit-o la un prieten acasă. Reacția lui mi-a schimbat toată seara. Am ajuns la el pe la 21:30. Mi-a luat paltonul și am rămas în mijlocul holului cu părul vâlvoi și fusta pufoasă. El a început să râdă: Arăți exact ca o prințesă, ești minunată! Nu-ți da jos pantofii, rămâi așa te rog.. Mi-a întins paharul cu vin alb și am avut apoi o cină plăcută.

Am întârziat la petrecere cam o oră. Fetele mă așteptau deja. Când am intrat, localul era plin și atmosfera minunată. De mult nu m-am simțit așa de bine. Nu a mai contat că doar eu si prietena mea purtam fuste pufoase, că pe tricoul meu era un mesaj materialist ori că celelate fete au mers mai devreme acasă. Am participat la o petrecere reușită! Am ajuns acasă la 4:11.

7 martie colaj

În seara asta o iau de la capăt, ca doar e 8 martie 🙂 .

Un gând despre &8222;7 martie&8221;

  1. Pingback: 12 luni, 9 greșeli (necesare) | Enbata

Lasă un răspuns

