Zâmbesc și-mi place

Zâmbesc! Fără motiv real, zâmbesc.

Image

În ultimele zile am avut numai de motive de bucurie.

Luni a fost ziua cadourilor: o bomboană, un calendar superb cu Casa Olarului, o ciocolată de la unul din îngerii mei, o garoafă roșie din partea curierului ce vine zilnic cu colete, prânzul din partea unui client (livrat chiar de el).

Marți am primit un mărțișor cum nu am mai văzut până acum: o carte în miniatură, cu coperți de piele.  Superb! Eram la școală (după Facultate și Master, am hotărât să urmez și cursurile școlii postliceale.. ce zicea harta mea natală referitor la educație? 🙂 ) și un coleg a dăruit câte un mărțișor fiecărei fete. De mult nu am mai trecut prin asta și a fost așa frumos!

Image

Miercuri am dăruit eu o porție mare de turtă dulce unor băieți simpatici pe care i-am rugat să-mi imprime niște tricouri pentru petrecerea la care voi participa vineri.

Azi am muncit mult, fizic sunt epuizată. Mă doare tot corpul, dar zâmbesc. Printre „munți” de marfă, am avut timp să mă bucur și de următoarele: am primit cadou o carte (este prima carte pe care eu am primit-o și sunt foarte încântată), am fost vizitată de persoane drăguțe și tricourile pentru petrecerea de mâine au ieșit WOW!!!

Ce am învățat în urma acestor zile? Cel mai mic detaliu face o mare diferență între o zi grea și una frumoasă.

Abia aștept ziua de mâine!

Un gând despre &8222;Zâmbesc și-mi place&8221;

Lasă un răspuns

