Harta natală

Lumea asta a blogurilor am ajuns să o cunosc de mai puțin de un an.

Am cunoscut-o pe Loredana Ionescu în anul ce a trecut și am aflat că e bloggeriță. Nici nu știam ce înseamnă asta. Am căutat răspunsul și apoi am început să-i urmăresc blogul. Acolo am citit despre toate câte le face ea: SkirtBike, BaloonFiesta, ShoeBox, Semn spre Carte; felul în care își petrece timpul alături de băiețelul ei. Apoi, tocmai de Revelion, petrecut în compania Loredanei și a altor prieteni, am cunoscut-o pe Elena Cîrîc. Nu știam cine este (spre marea mea rușine), Loredana mi-a povestit în linii mari. Am fost fascinată de ele de amândouă, de bloggerițele care au o viață exemplară.

Pe la începutul lunii februarie am simțit că trebuie să fac ceva, o schimbare. Viața mea abia ce începea să se stabilizeze. Am știut că vreau să scriu, dar nu știam cum să o fac. I-am scris Elenei și, spre surprinderea mea, mi-a răspuns foarte repede. Mi-a dat sfaturi bune; mi-a explicat pașii pe care trebuie să-i urmez. Am cerut și părerea Loredanei; sfaturi  bune și sincere am primit și de la ea. Zis și făcut!

Așa a apărut Enbata. Povestea numelui urmează, dar la vară.

Partea cea mai frumoasă în a avea un blog este că am ajuns să cunosc, virtual, oameni cu trăiri (îndrăznesc să spun) identice cu ale mele. Mi-a fost dat să citesc articole despre care credeam că au fost inspirate din viața mea. Am căutat să citesc articole motivaționale, ori pe teme spirituale. Am început să urmăresc anumiți bloggeri care-mi sunt pe plac.

L2A noaptea

Într-una din zile,căutând o carte, am dat peste acest blog. Printre alte articole interesante, am găsit unul despre harta natală. Mai auzisem eu de harta natală, dar niciodată nu am fost suficient de curioasă încât să o calculez. De data asta am făcut-o. Pentru a calcula harta natală am intrat aici. Nu mi-a venit să cred când am început să citesc. Era o descriere exactă a mea.

Am făcut un mic rezumat, cu bune și rele, a descrierii mele. Eu zic că e corectă.

Persoană predispusă la aventuri, la evenimente stranii care nu li se întâmplă de obicei celorlalți.

Este o fire schimbătoare, se adaptează ușor la toate schimbările. Își schimbă în mod constant situația, anturajul, ocupația. Rezultă o nevoie insațiabilă de a vagabonda, de a fi întotdeauna gata să plece în aventură. Are o personalitate puternică, inteligentă, autoritară, conservatoare, sceptică, trăind o viață intensă cu multe experiențe, unele foarte dure, având crize și transformări radicale în viața personală. Nativul trebuie să învețe să fie mai tolerant și mai constructiv, deoarece este foarte critic și generează distrugere în jurul său. Când are dificultăți, își revine destul de repede. Este guraliv, dualist, diplomat și un bun negociator.

Are o capacitate intuitivă foarte dezvoltată, cu tendință spre visare, viziuni. Inteligența alunecă adesea spre iluzie. Își va aprofunda cunoașterea de sine prin educație. Va studia multă vreme. Un spirit deschis și independent, va avea legături cu țări străine. Are o inteligență fertilă, fiind curios să știe de ce-ul și cum-ul lucrurilor. Favorizează cercetarea și studiul ocultismului și a spiritualității. Indica fecunditate, impuls erotic mare, atracție mister și secret. Trăirile erotice sunt amplificate, existând tendințe spre adulter și infidelitate. Nu-i place rutina și banalul.

Nu poate trăi singur în viață, sub nici o formă. Dragostea la prima vedere,  căsătorie pripită. Nu va dori să-și schimbe obiceiurile, deci neînțelegerile familiale sunt previzibile.

Este deschis pentru tot ce este nou, acceptă și își recunoaște erorile, evoluează totdeauna în sens pozitiv. Îi plac călătoriile, descoperirile, să întâlnească oameni noi. Îi place contactul cu publicul, cu mulțimile. Are o profesie care presupune întâlniri cu multă lume. Se va înălța în viață cu ajutorul oamenilor sus-puși. După ce va munci toată viața ca să-și atingă țelurile și în final va reuși, va dori să se retragă în pace și liniște, în propria natură. Bătrânețe fericită, moarte naturală. Moșteniri.”

Un gând despre &8222;Harta natală&8221;

  1. Pingback: Zâmbesc și-mi place | Enbata

Lasă un răspuns

