Prima duminică din martie

Viața de week-end a unui angajat în vânzări e complicată și grea. Regula generală  este că,  în sâmbetele în care acesta lucrează, GARANTAT vremea va fi mereu bună (și o spun pentru toții angajații din vânzări de pretutindeni care lucrează sâmbăta până la ore ridicole, în magazine care nu se află în centre comerciale; de zilele de duminică nici nu pomenesc, pot doar să-i compătimesc pe cei blestemați să treacă prin asta).

Sâmbătă, 1 martie 2014, prima zi de primăvară: soare puternic, 16 grade. Superb! Eu, „pedepsită” în magazin, invidiam oamenii ce se plimbau pe bulevard. Planurie au venit de la sine: duminică  o voi scoate, în sfârșit, pe Bici din garaj să simtă și ea săraca aerul din 2014. Și vom călători împreună, doar noi două, în căutarea băncii perfecte din parc. Și după ce o vom fi găsit ne vom opri, Bici se va odihni lângă mine, iar eu mă voi bucura de soare. Voi scoate cursurile atent așezate de acasă în coșulețul cu husă verde-brotăcel și le voi citi în deplină pace și armonie cu tot ce mă înconjoară.

Image

Duminică, 2 martie 2014, a doua zi de primăvara: înnorat, maxim 10 grade. M-am trezit devreme, m-am uitat peste o parte din cursuri. Am ieșit apoi cu verișorul la cafea. Verișorul meu, care este mai bătrân decât mine cu o lună și 4 zile, stă la fix 4 blocuri distanță dar reușim să ne vedem doar de sărbătorile mari. Ne-am zis că e momentul să schimbăm asta. Am mers la aceeași cafenea unde fusesem joi cu Serena a mea. Dă-l încolo de atașament emoțional! Cafeaua chiar e bună și muzica e excelentă. De data asta am ales o masă exact lângă fereastră. M-am așezat cu fața înspre bar, aveam „belvedere” la barman.

Ei dar lenea, bat-o vina, lenea e cucoană mare! M-am întors sub plăpumioară, că doar era înnorat, și cursurile le-am cam lăsat pe altă zi. Și dacă tot a fost înnorat, iar eu eram deja sub plăpumioară, a fost momentul numai bun de vizionat filme cu Colin Firth. Și dacă e Colin Firth, să fie și pufarini din ăia buni că doar am muncit din greu toată săptămâna (pe bune) și merit să mă relaxez și eu.

Pufarini Feleacul

Sâmbăta viitoare voi fi liberă. Se anunță vreme bună, soare, 14 grade. Poate chiar așa va fi! Și atunci nimeni și nimic va sta în calea călătoriei mele alături de Bici.

4 gânduri despre &8222;Prima duminică din martie&8221;

  1. Pingback: A doua duminică din martie | Enbata

Lasă un răspuns

