Nu e chiar așa de negru dracu’..

81673a802c05c9b4ff5434fa75d4334d

Se spune că toate lucrurile se întâmplă cu un scop, chiar dacă acesta nu este prea evident la început; că în orice rău este și un bine. Dar noi ne concentrăm atât de mult pe partea rea încât nu vedem binele; cel puțin nu la început.

Recunosc, nici eu nu văd încă binele situației în care mă aflu, dar nu despre asta vreau să scriu azi.

În zilele mele cele mai grele eram atât de abătută încât, efectiv, nu-mi amintesc aproximativ 2 săptămâni din acea perioadă. Existam, dar nu funcționam. Spre norocul meu, mi-au sărit în ajutor mulți îngeri. Printre ei, un anume înger a avut grijă să fiu „prezentă”. Ori de câte ori mă vedea cu privirea departe, mă striga; era mereu cu ochii pe mine. Și dacă nu era acolo lângă mine, le cerea altora să mă țină ocupată. Nu mă lăsa să cad pe gânduri, nu-mi permitea să mă afund în suferința mea.

Fiecare ajungem în viață să jucăm rolul de înger. Când va veni vremea mea, dacă nu a venit deja, vreau să pot ajunge la înălțimea îngerilor mei. Meseria asta de înger nu vine însă cu fișa postului gata întocmită și trebuie improvizat, mult. Unora le iese mult mai bine decât altora.

Mi-e frică de lipsa mea de talent. Eu nu știu să dau sfaturi pline de înțelepciune, ori să las oamenii să plângă în voie pe umărul meu. Eu reușesc, cumva, să văd partea amuzantă în fiecare situație. Și poate rănesc, sau bag cuțitul mai adânc în rană; deși nu mi-e asta intenția. Mă înneacă râsul deseori imaginându-mi fel de fel de situații stupide și mult mai grave decât cea prin care trece cel de lângă mine. Intenția mea este să facem împreună haz de necaz, să ajungem la concluzia că nu e chiar așa de negru dracu. Nu știu dacă îmi iese, sau dacă ajută, dar doar așa știu EU să procedez.

Îngerului meu de atunci îi dau azi un sfat (și promisiunea că mâine vom râde):

Când viața îți dă lămâi, nu le arunca, nu le da mai departe. Fă limonadă!

Image

Lasă un răspuns

