Hoțul de cărți

Curiozitatea este, de cele mai multe ori, constructivă. Zilele trecute am citit un articol, Curaj dincolo de cuvinte, despre un film. Atât de curioasă m-a făcut articolul încât nu am mai putut aștepta o seară de week-end pentru a viziona acest film.

Filmul se numește „The Book Thief” („Hoțul de cărți”; titlul nu este tradus corect pe afiș). Nu o să-l povestesc, nici măcar în linii mari. Pot să spun doar că m-am bucurat dar am și plâns (mult) alături de personajul principal.

Image

Vă rog, vă rog mult, vizionați filmul!

E unul din acele filme care trebuie văzut! (la fel cum e Viața lui David Gale”)

Image

Observ  că afișul spune 28 februarie 2014 (iar noi suntem încă înaintea acelei zile), dar l-am vizionat online, deci bănuiesc că e legal.

Lasă un răspuns

