Îngerii nu trăiesc pe un norișor

La începutul lunii decembrie am ieșit din relația în care mă aflam de 7 ani. Se întâmpla chiar cu ocazia aniversării celor 7 ani, în timp ce în poșetă aveam lista cu analize medicale pre-natale ce urma să le fac.  Nu pot să exprim exact prin ce am trecut, ori ce sentimente m-au încercat. În paralel aflam că am fost promovată la muncă (promovare ce o așteptam de un an, dar care la acel moment nu a putut să mă mai bucure), apoi  că s-au redus salariile. O colegă a demisionat. Am rămas aproape singură la muncă, la începutul lunii decembrie, lună nebună în domeniul vânzărilor. Simțeam că primesc lovituri din toate direcțiile. Nu vedeam nici o cale de scăpare.

Dar apoi, unul câte unul, au început să apară îngerii, îngerii de pe pământ, cei de care nu știm că sunt îngeri până nu trecem printr-o încercare grea.  Au fost  5 de toți, 5 într-o singură lună.

f7235097ef9279aef3cf87ddfa4cc334

Azi vreau să vorbesc despre unul dintre ei. El, îngerul, a fost clientul meu. La începutul anului 2013 mi-a solicitat ajutorul pentru a rezolva aproape-imposibilul. S-a prezentat cu un produs defect pentru care nu mai beneficia garanție, nu mai avea actele de vânzare ori ambalajul original. Eu, proaspăt întoarsă dintr-o vacanță minunată în Alpii Francezi, eram într-o dispoziție de zile mari și i-am promis că voi face tot ce pot pentru a rezolva problema. Problema nu s-a rezolvat neaparat pe gustul lui, dar atitudinea mea l-a impresionat atât de tare încât, după acea zi,  a început să mă viziteze regulat, mereu cu câte o atenție dulce. Am devenit prieteni. El nu-mi mai spunea pe nume, ci „îngeraș”.

Am descoperit că este un bărbat foarte inteligent. Despre el îmi spunea că are scopul de a schimba mentalitățile oamenilor. Am ajuns să vorbim multe; îi ceream mereu sfatul în rezolvarea problemelor ce le întâmpinam. Când a avut loc sfârșitul brusc al relației mele, l-am sunat.  Vorbeam zilnic  în acea perioadă; în general nu vorbim atât de des.  A fost cel care nu m-a lăsat să mă prăbușesc.

După „dezastrul” profesional de ieri, l-am consultat iar; nu degeaba e unul din îngerii mei. Azi am avut un schimb frumos de mesaje, reprezentativ nouă:

El: Cum te simți, înger mic?

Eu: Mult mai bine. Mi-au trecut nervii.

El: Nu uita că ești înger, comportă-te ca atare.

Eu: Da, să trăiți! Mulțumesc!

E un înger. E îngerul meu, unul dintre. Voi vorbi și de ceilalți, curând.

Cred în îngeri, în cei care pășesc alături de noi pe trotuar, care așteaptă lângă noi la semafor. Partea interesantă este că ei, îngerii, nici nu știu că sunt îngeri.

5 gânduri despre &8222;Îngerii nu trăiesc pe un norișor&8221;

  1. In momentul in care constientizam ca mai avem nevoie de ajutor si din „afara” care de fapt este interiorul nostru, abia atunci apare ajutorul. Si ne trezim ca anumite situatii care pareau de nerezolvat se rezolva aparent printr-o serie de „coincidente”.

  2. Acum inteleg comentariul tau: „La începutul lunii decembrie am ieșit din relația în care mă aflam de 7 ani. Se întâmpla chiar cu ocazia aniversării celor 7 ani…”. Si da si eu am descoperit un barbat inteligent dar el m-a lasat sa ma prabusesc. Ai un stil apropiat de al meu si ma regasesc foarte tare printre randurile tale!

    • Cu siguranță experiențele noastre se aseamănă.
      Mă ajută mult să citesc și alte variante ale aceleași povești veche de când lumea. Că sunt eu protagonista, ori alta, povestea e aceeași.
      Și e reciproc, și eu mă regăsesc printre rândurile tale.

Lasă un răspuns

