„Toate câte le cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.”

Image

Ziua proastă se cunoaște din vis.

Ce-i drept, am visat destul de urât noaptea trecută. Se făcea că nepoata mea de 3 ani a dispărut de vreo 5 zile și nimeni din familie nu s-a obosit să anunțe poliția. M-am trezit cu un sentiment de panică; dar apoi nepoata mea a intrat în cameră și m-am bucurat că a fost doar un vis urât.

La muncă am mers mai repede azi. Era soare și părea cald. Îmi aranjasem părul de dimineață cu noua mea placă (cumpărată tocmai de V Day; dar nu pentru a compensa lipsa „valentinului” meu propriu și personal, ci pentru că beneficia de o reducere substanțială în această zi). Evident, nu puteam să risc distrugerea buclelor perfecte prin acoperirea lor, așadar mi-au înghețat urechile. A urmat o durere de cap, până ce am ajuns la temperatura camerei :)).

La prânz m-am răsfățat cu o salată de spanac crud. Ziua îmi începuse ciudat, dar își revenea.  Apoi, dezastru!  Veștile proaste au început să curgă pe mail: targete nerealizate, salarii scăzute, capete tăiate. În mod normal nu o iau prea personal, dar de data asta am avut nevoie până și eu să mă descarc.

Deci, de azi a început căutarea unui job care să mă împlinească și nu să-mi taie aripile pe nedrept. Am și un ajutor de nădejde: persoana mea! Cum așa? Simplu, citește „Puterea extraordinară a subconștientului tău” – Joseph Murphy și vei  înțelege.

Image

Ideea principală este următoarea: dacă îți dorești cu adoare un lucru, trebuie să-ți imaginezi că este al tău și așa va fi.

Exemplu: îți dorești ceasul ăla, dar costă mult mai mult decât ești dispus să dai. Seara, înainte de culcare relaxează-te, eliberează-ți mintea de gânduri și apoi începe să-ți imaginezi ceasul, forma și culorile lui, cât de bine arată pe încheietura mâinii tale. Păstrează optimismul acestui gând. Gândește așa în fiecare seara și dorința va deveni realitate. Nici un minut să nu-ți pui întrebări referitoare la modalitatea în care se va întâmpla acest lucru. Se va întâmpla. Credința trebuie să-ți fie de neclintit.

Există și o condiție: obiectul dorinței tale să nu provoace rău unui semen.

Așadar, îți poți imagina gândurile mele din seara asta, înainte de culcare.

(Evident, am depus deja câteva CV-uri online și mâine dimineață în drum spre muncă voi cumpăra ziarul cu anunțuri locale.. deci, garantat mă reprofilez profesional!)

Propriul meu exemplar din această carte-minune este momentan împrumutat unei prietene, dar am găsit online câteva  paragrafe foarte bune:

Trebuie să doriți cu sinceritate să fiți fericiți, căci nimic nu este obținut fără o aspirație intensă. Imaginația controlată și încrederea vă sunt ajutoare neprețuite.

Sunteți însuși căpitanul propriului Dumneavoastră subconștient, stăpânul propriului Dumneavoastră destin. Amintiți-vă mereu că aveți puterea de a alege. Prin urmare, Alegeți viața! Alegeți dragostea! Alegeți fericirea!

Invidia, gelozia și critica sunt tot atâtea piedici care trebuie eliminate. Urmăriți să vă bucurați de fericirea și prosperitatea celor din jurul Dumneavoastră. Împăcați-vă cu Dumneavoastră înșivă și chiar cu cei mai norocoși decât voi; astfel veți reuși să eliminați treptat toate obstacolele.

„Toate câte le cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.”  Marcu 11:24

4 gânduri despre &8222;„Toate câte le cereți, rugându-vă, să credeți că le-ați primit și le veți avea.”&8221;

  1. Mi se pare interesant faptul ca ai citat versetul din Marcu. Toată postarea ta a fost despre puterea proprie de a realiza ceva prin propria vointa. Versetul (pe care l-ai scos din context) nu se potriveste cu teoria ta pt. ca dacă te uiti mai bine la context vei vedea ca in versetul 22 al acelui capitol (verset care începe secțiunea respectiva a capitolului) scrie „aveți credință in Dumnezeu.” Nu scrie „ai încredere in puterile proprii” pt ca fără Dumnezeu, in final, nu ești nimic.
    Oricum, eu ma rog Lui Dumnezeu sa te ajute sa găsești ceea ce cauti.

    • Versetul nu este scos din context; el apare in carte exact asa cum l-am citat. Cum apare in Biblie, nu stiu. Eu vorbesc aici strict de carte.
      Va multumesc, cu siguranta voi gasi ce caut!

  2. Exact această carte o am 😀
    Am citit-o inițial în format electronic, și apoi mi-am zis că neapărat trebuie s-o cumpăr. Am căutat-o în multe librării (cu siguranță în România e mai ușor s-o găsești), într-un final m-am autosugestionat că o voi găsi…
    Și ce crezi, cînd mă așteptam mai puțin, am găsit-o!
    Acolo era, acolo pe raft- mă aștepta să vin s-o cumpăr 😀
    Apropo, ți-a funcționat autosugestia în legătură cu job-ul? (parcă înțeleg că da din cîte am citit)

    • Eu zic ca e in curs de rezolvare. Am realizat ca am facut cea mai buna alegere cand m-am inscris la postliceala. Asadar, momentan, raman la magazinul de pantofi pana voi finaliza cursurile si apoi voi fi tehnician radiolog.
      Oricum, autosugestia o mentin

Lasă un răspuns

