Eu sunt Blair Waldorf !

Dar cine e Blair Waldorf asta de care vorbești zilnic? m-a întrebat azi colega mea.

Nu știi cine e Blair Waldorf?! Pai e BLAIR  WALDORF!!

Blair e personajul principal a seriei TV Gossip Girl. La prima vedere, e doar o altă răsfățată a Upper East Side (înalta societate new-yorkeză), foarte frumoasă și foarte rea. Ea inspiră atât frică cât și dorință. Blair e rece, calculată; e o zeiță a modei, un model pentru toate fetele din New York, indiferent de poziția socială. Este de asemenea foarte inteligentă, o iubitoare a artei și a literaturii. Modelele ei în viață sunt Grace Kelly si Hillary Clinton; iubește deci grația și puterea. Are  însă și o parte întunecată: iubește comploturile de orice fel și jocurile sexuale.

Image

Cu cât intrăm mai mult în viața ei, în detaliu prezentată în cele 6 sezoane, ajungem să cunoaștem o altă Blair. Ea este acoperită cu ambalajul perfecțiunii. Blair cea frumoasa este, de fapt,  nesigură pe propria persoană. Ea, regină temută, simte că trebuie să-și demonstreze mereu valoarea: în fața mamei ei, în fața școlii, în fața societății.

Image

Înconjurată de mică de aceeași prieteni, Blair ar face orice pentru ei, și viceversa. Cu Serena, prietena ei cea mai bună, este într-o permanentă competiție pentru scaunul de regină. Dar oricât de tare s-ar certa, cele două depășesc absolut orice obstacol.

Image

Inima ei îi aparție lui Chuck Bass, „oaia neagră” a seriei, care o umilește, o înșeală, o trădează și ajunge chiar să o vândă  în schimbul unui hotel. Cu toate acestea, Blair îi rămâne alături în cele mai negre clipe. Împreună, cei doi sunt de neoprit, separați însă pot doar să se distrugă. Ei nu există unul fără celălalt.

Image

Aceasta e Blair pe care o iubesc și în care regăsesc părți din mine: uneori sunt rece, deseori sunt singură. Există și în mine acea parte întunecată. Am o Serena a mea; îl am și pe Chuck (deși povestea noastră nu are happy-end). Știu exact cine sunt, dar simt mereu că trebuie să-mi demonstrez valoarea. Nu plâng în public, nu sunt o protagonistă a scenelor dramatice în fața altora. Sunt o lady. Zâmbesc când inima mi-e frântă, pretind că nimic mi-e nou.

Eu sunt Blair Waldorf, o varintă mai mică, dar în creștere.

2 gânduri despre &8222;Eu sunt Blair Waldorf !&8221;

  1. Pingback: Prima duminică din martie | Enbata

  2. Pingback: Când victoria nu mai are gust | Enbata

Lasă un răspuns

